Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Lisa - 22 juli 2010 21:02

Ett arbetspass kvar...


Har haft en lång intensiv dag, men har inget å klaga på alls.

Tvärtom.

Kul på jobbet å sen har familjen Leandersson varit här å ätit middag. :D

Skit mysigt.

Fick dock köra i väg å handla, mannen min hade köpt två fläskfiléer å INGET annat nämligen.   

Det blev jäkligt bra ändå tillslut, å jag är i allafall mätt fortfarande.

Grillade kött med vanlig, naturell nypotatis. :) Det är riktigt underskattat, men nypotatis med en klick persiljesmör på, det är gott det. :)

Dessutom var det verkligen riktigt, riktigt trevligt att träffavåra vänner igen, det var verkligen för länge sen!



I dag ringde min mobil på jobbet, jag hade som vanligt glömt å stänga av ljudet så signalen hördes i köket.

När jag lagt på frågade Jocke som jag jobbar med driekt om jag hade Way back in to love som ringsignal.

Har aldrig varit med om att nån ens känt igen den där låten innan. :D

Därför, Jocke, den här är till dej som kompensation för att jag kommer förlora vår bak-battle, jag orkar bara inte baka nu...


Är helt slut nu, å varm. Det är banne mej tjugosex grader ute fortfarande!

I morron jobabr jag min sista dag på mycket länge.

Å vad det ska bli skönt å va ledig å förhoppningsvis vinna lite ny energi.

Jobbar ända till fyra dock så i morron lär jag va allt annat än pigg.

Å efter jobbet ska jag direkt upp til Blomma å sköta om henne lite. :D

Nu blir det sängen, för nått mera vettigt blir det inte här i dag. :D

Av Lisa - 22 juli 2010 06:26

Jag har aldrig krävt nån HP, men jag blir less när det är på pga. misstag å fel som det inte beviljas. Jag har heller inte haft förutfattade meningar om nån som kommenterar, det lyckas ni så bra med själva!

Med det sagt så lägger jag ner detta, nu tänker jag inte svara eller försvara mej mer.

Jag tycker att jag förtjänar HP utan att vara det minsta latare eller gnälligare än nån annan, ovasett yrke.

Jag prioriterar bort jobbet för att orka mer med min familj, min tvååriga son å det ofödda barnet i magen. Är det så konstigt?

Dessutom väljer jag att sluta i stället för att vara en börda för mina kollegor å innan jag skadar mej själv elelr någon annan!

End off disskussion, om ni blir så uppretade, är det frivilligt å fortsätta följa oss här!




Näst sista arbetsdagen.

Jag har ont.

Svinont.

Har knappt sovit i natt.

Måtte detta bli bättre när kroppen får vila, annars blir sista månaden ett hell.

De första två veckorna kan jag i allafall vila kroppen fullt ut, men sen börjar Martin jobba å Viggo är som de flesta andra två-åringar, inte vidare stillsam om man säger så. :D

Men så länge jag orkar med att leka å jaga den lilla spelevinken, är jag nöjd, det är det som är viktigast just nu!

VIGGO å Martin.

Å jag å bebisen.


Snart bär det av.

En kopp kaffe, sen är dagen på gång på riktigt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards