Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Pust.

Av Lisa - 22 juli 2010 06:26

Jag har aldrig krävt nån HP, men jag blir less när det är på pga. misstag å fel som det inte beviljas. Jag har heller inte haft förutfattade meningar om nån som kommenterar, det lyckas ni så bra med själva!

Med det sagt så lägger jag ner detta, nu tänker jag inte svara eller försvara mej mer.

Jag tycker att jag förtjänar HP utan att vara det minsta latare eller gnälligare än nån annan, ovasett yrke.

Jag prioriterar bort jobbet för att orka mer med min familj, min tvååriga son å det ofödda barnet i magen. Är det så konstigt?

Dessutom väljer jag att sluta i stället för att vara en börda för mina kollegor å innan jag skadar mej själv elelr någon annan!

End off disskussion, om ni blir så uppretade, är det frivilligt å fortsätta följa oss här!




Näst sista arbetsdagen.

Jag har ont.

Svinont.

Har knappt sovit i natt.

Måtte detta bli bättre när kroppen får vila, annars blir sista månaden ett hell.

De första två veckorna kan jag i allafall vila kroppen fullt ut, men sen börjar Martin jobba å Viggo är som de flesta andra två-åringar, inte vidare stillsam om man säger så. :D

Men så länge jag orkar med att leka å jaga den lilla spelevinken, är jag nöjd, det är det som är viktigast just nu!

VIGGO å Martin.

Å jag å bebisen.


Snart bär det av.

En kopp kaffe, sen är dagen på gång på riktigt! :)

 
 
Ingen bild

jajja

22 juli 2010 08:13

Bra skrivet Lisa! Självklart tycker jag att du ska få HP. kramar till dig!

 
Ingen bild

Också gravid

22 juli 2010 15:51

Ta åt dig av all peppning och alla positiva kommentarer. Du vet vad som är bäst för dig, Viggo och ditt ofödda barn, ingen annan. Jag kan tycka att snusförnuftig kan hålla tyst då det verkar som om personen ifråga inte känner dig personligen.Har man åsikter tycker jag att man kan framför dem öga mot öga, vill eller vågar man inte det kan man lika gärna vara tyst. Njut av sommaren, ensamtiden med Viggo o att vara gravid... Hoppas du får HP jag håller alla tummar!
Kramar

 
Ingen bild

Malin

23 juli 2010 09:24

Alla är vi olika och mår olika i en graviditet! Känner man att det inte går att jobba, så gör det inte det! Så klart att man kämpar på så länge det går, ingen känner din kropp som du! Du har ett litet liv i magen som ska må bra!! Att jobba inom vården är ett krävande jobb, både fysiskt och psykiskt, det görs x antal tunga lyft om dagen. Så, det är självklart att du ska bli beviljad HP!!! Lycka till och ha en härlig ledighet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards