Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Lisa - 24 juli 2010 15:34

Okej, vädret kunde klart varit lite bättre på min första semesterdag, men nä jag klagar inte. :D

Har varit så himla varmt så lite regn skadar knappt.

Lite synd om de som vill festivala i kväll dock. :(


Vi ska ju ändå vara hemma å mysa så. :)

Hade inga speciella palner för i kväll. Tänkte mest ta det lugnt å spela ett nytt scenario på Rollercoaster Tycoon när Viggo lagt sej.

Planerna har helt klart ändrats till det bättre. :D

Mamma å Pappas tilltänkta middagsgäster hade ställt in så de kommer ner till oss med räktårta å hallontårta å en massa spel i det närmaste nu. :)


Life is and mester is goooooood. :)

Av Lisa - 24 juli 2010 09:39

Första semesterdagen.

Det är regnigt å grått, men jag är glad ändå.

Har firat med ricotta pancakes med blåbär till frukost å sitter lite här nu med kaffet i högsta hugg.

Lite planer för dagen, bland annat att få ordning på kaninburen så vi kan börja leta husdjur på allvar efter vi varit i Stugan nästa vecka. :D

Sen är det hästrastning som gäller. Å blåbärsplockning. ;)


Hoppas ni får en bra lördag därute, det känner jag att det blir. :)


Är det förresten nån som vet hur man göra expressokaffe eller nått liknande hemma utan att ha en expressobryggare..?

Skulle ju ge mej på att göra eget iskaffe. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards