Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Lisa - 30 juli 2010 22:45

Eftermiddagen spenderas hos Susanne som fick sej ett litet överrasknings kalas då hon har fyllt år. :D


Vid halv sex kom våra vänner med pizza.

När Viggo somnat bänkade vi oss i gillestugan med marängswiss.

Blev äntligen övertalad till att se The dark knight, en mycket bra film i det stora hela. :)

Trevligt med lite folk i huset, var ju länge sen sist som sagt. :)


Nu blir det bädden å sova som gäller.

I morron har vi absolut inga planer ännu.

Skönt! :)


Natti!

Av Lisa - 30 juli 2010 13:47

Okej, ta det lugnt, var det ja.

Njae.

Har städat ALLA kökskåpen å påbörjat organisationen av matkällaren, å vet ni vad?

Det var såååå roligt. :)

Nu sitter jag dock å vilar lite.

Lyssnar på Per Morbergs sommarprogram i P1.

Har verkligen inte blivit besviken, programmet är precis som jag hoppats att Per skulle vara... :)


Skönt med semester?

Jotack. :)

Av Lisa - 30 juli 2010 08:25

Grabbarna är redan i full gång med att bräcka bort golvet i mellanrummet.

Viggo kom å ville "riva ner" å den större pojken var inte sen å hänga på... :)

Tur de tycker det är kul i allafall.

Jag är nästan trött på det alla redan...

Viggo är i extas, han pratar hela tiden.

Diggon med ha målartröja, Diggon med banka där.

Sicken sötnos, å ja, Tittin är numera till stor del ersatt med Diggon. :D



I dag hade jag tänkt försöka ta det lite lugnare.

Men kanske blir det nån liten kaka bakad å kylen bara måste tömmas å torkas ur.

Det är ju dock inte speciellt fysiskt jobbigt så det ska man väl klara av. :D


Älskade lillebror är hemma från Kalmar så honom måste jag försöka träffa.

Saknar bägge syskonen nu, var länge sen jag träffade Stina med.

För att inte tala om hur länge sen det var vi hade kompishäng här hela gänget?! Då menar jag alltså med syskonen å Emelie å Snoff.

Det var flera månader sen. ILLA.

Måste försöka ta tag i det snarast... :D


Nu ska jag förflytta mej till gemenskapen. :D


Radarpar i alla lägen. :)

 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards