Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Lisa - 8 augusti 2010 20:46

Helt plötsligt efter en natt med bara fyra timmars sömn å en massa rännande i affärer känner jag ny energi.

Lust å ta tag i saker å nån slags ork att få ordnig.

Äntligen!

Hoppas att det håller i sej bara. :)


I morron ska Martin börja jobba å jag blir hemmafru på riktigt. ;)

Det känns helt okej faktiskt.

Första dagen kommer säkerligen bli tuff. Viggo kommer längta efter honom, å jag med såklart.

Men vi kommer klara oss fint.

Jag frågade Viggo vad han ville göra i morron.

Leta svampar fick jag till svar.

Hmmm, får se hur vi ska få till det. :)

Skog finns det ju, men svampställen..? Nja, jag har ju inga bra...



Min nya rullvagn är efter en herrans massa svordomar å en utryckning från mej färdigmonterad å oljad en första gång. :D

Nya överskåpen är med uppe å handtagen ska monteras i morron.

Bilder kommer. :)


Nu tror jag banne mej att jag ska lägga mej, i morron lär det bli upp å hoppa direkt. :)

Gonatt!

Av Lisa - 8 augusti 2010 15:17

Gårdagen: Ja, vad ska man säga.

Misslyckat å deppigt.

Viggo (å Martin) flippade ut redan innan vi kommit in på Ikea.

Jag var helt slut å deppig.

Hittade så gott som inget av det jag ville köpa.

Försökte mej på att hitta nått nytt å ha på mej när vi ska fira Snoffs 25-årsdag på lördag, men gav upp när en snygg kjol i storlek 44 var för liten(nertill, inte över magen. :S).

När vi anlände till farfar var det första han sa till mej: å här kommer en smal å en tjock(å då var det INTE jag som var smal... ;()

Inget å bry sej om kanske, men jag var redan nerslagen å behövde verkligen inte höra en sån grej...

Resten av kvällen flöt på, Viggo hade klart tagit sej samman å var jätteduktig trots att det fanns en massa han inte fick röra å så.

Har sovit fyra timmar i natt. Att sova borta är verkligen inte min sons(eller min) grej...


Den här dagen däremot har trots sömnbristen var SÅÅÅÅ positiv om man jämnför.

Viggo å Ikea fick en ny chans å i dag funkade det.   

Pojken lyssnade å uppförde sej exemplariskt å vi fick med oss både ett skrivbord till Martins dator å en rullvagn till köket. :)

Jag har verkligen världens bästa man.

Han bara himlar med ögonen å packar om när jag insisterar på å handla. :D

Han hittade sej en svinsnygg pikétröja så det var inte bara jag som fick mitt. :)


Var inne på 3:s butik på A6 i dag med.

Jag kan beställa ny telefon om jag förlänger min bidningstid.

Blev ingen i dag, men jag ska kolla runt på hemsidan i kväll om jag hinner, men jag kan säga såhär, en i-phone eller motsvarande har aldrig varit närmre. :D


Nu är vi i allafall hemma, å ska så förbli ett bra tag.

Jag tänker i allafall inte sova borta förrän det är dags för BB.


Martins sista kväll på semestern ska vi först äta hämt-pizza å sen ska vi inreda å skruva. :D

Å bara andas ut... :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards