Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Lisa - 13 augusti 2010 21:40

Även om förmiddagen å lite där till talade emot denna dagen, kan jag när jag summerar garantera att detta har varit en SVINBRA dag. :)

Först besök av finaste flickorna Anna å Maja å sen belv de avbytta av våra bästisar från Sölvesborg.

Är total slut å benen är svullna som jag vet inte vad, men vilken härlig kväll.

Hann med en hel del girltalk trots tre barn mitt i gipsandet. :D


Tack för i dag, mina fina vänner.   Ni behövs.


Nu ska jag skura bort gipsdammet å sen kommer jag å däcka.

Garanterat!

Trevlig helg!

Av Lisa - 13 augusti 2010 11:00

Den här dagen har verkligen inte börjat bra.

Trots-morron utan dess like. INGET skulle Viggo göra själv, fast samtidigt är det ju det han vill. Göra ALLT själv.

Tog närmare femhundra år att komma i väg till affären.

Väl där, vad ska man säga?

Handlingen from hell.

Potatiskastning å gallskrik.

Fick ställa grejerna å gå ut å hämta en storvagn å trycka ner ungen i den.

Jag höll mej ändå lugn fast inget hjälpte.

Nu är jag hemma, svettandes å helt slut i kroppen.

Viggo, som uppenbarligen vaknat på fel sida, hade även vaknat på tok för tidigt, så han däckade i bilen.

Låter honom sova en stund å hoppas att mitt vanliga barn är tillbaka när han vaknar.

Han borde va det eller hur? :D

Sånna här dagar skrämmer skiten ur mej rent ut sagt, vilken j*vla kaos det komemr bli med en liten bebis också mitt i sånt här...?!

Ja, ja, jag kommer säkert klara det med, men ibland känner jag mej som värsta skitmamman som bara vill gå in i en vrå å gråta.



Det borde vända. Värre kan det ju inte bli resten av dagen i allafall.


I övrigt, vad det känns nice med fredag.

Vi har överlevt första veckan utan Martin(med en hårsmån kanske, men ändå :D).

Det känns i kroppen, men vi har ändå haft det bra.

Nästa vecka kan bara bli bättre.

Kanske lite mindre renoveringskaos å lite mer ordning å reda.

Det vore önskvärt i allafall...


Svammel, svammel, mycket surr i huvudet just nu.

Nu ska jag in å väcka den där busungen.

Håll tummarna för bättre humör, både hos honom å hos mej. :D


 

Viggo å Loke för två år sedan, vilka pluttar va? :)

Av Lisa - 13 augusti 2010 07:40

Så, då var vi på plats hemma igen.

Tur vi sov hos M å P, då de hade hållt på här i hallen till tolv i natt.

Viggo har sovit bra, men det är synd å säg att jag har sovit nått vidare.

har hört åskan å längtat efter min säng.

Vaknade halv sex med så i kväll kommer nog vi va trötta familjen. :)


Ska snart steka mina kantareller å sätta oss å äta, men Viggo ville tvunget se Nils Karlsson Pyssling så det fick han. :)

han ska leka så mycket i dag så. :)

Lite trist å kvavt väder nu, men det kan ju hinna ändra sej.


Ska till Coop efter frukost å handla mat.

Viggo har redan bestämt att han ska köra liten kundvagn, nått som kan va det roligaste han vet. :)

Synd att det rymms så lite i dem bara.


Nä, nu vill jag ha kaffe. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards