Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Pustar ut...

Av Lisa - 16 augusti 2010 19:57

Gick ner till soffan för en timme sedan med visonen att titta på torsdagens avsnitt av Vad blir det för mat på tv4play.

Ännu har jag inte startat det.

Har varit uppe å hämtat te å kollat lite på Vem vet mest, men framför allt har jag kommit ut i tvättsugan å mötts av en tvättmaskin som fullkommligt sprutar ut vatten. :(

Får se om det berodde på att någon lastat i på tok för mycket tvätt, eller om vi fått tag i ett söndagsexemplar.

Maskinen är ju ny så utsliten kan den inte va än...


Är totalt utmattad.

Har så j*vla ont rent ut sagt att jag håller på å bli galen.

Jag brukar lida i det tysta å skulel vilja påstå att jag brukar ha hög smärtgräns, men detta är mer än jag tål. :(

Barnmorskebesöket gick bra.

Magen hade vuxit 1½ cm sen i onsdags vilket är positivt ur alla synvinklar utom bristningarna som kommer som ett brev på posten, eller ännu fortare... som sms hade kanske passat bättre..

Blev alltså inget ultraljud. Lite synd då jag är ganska nyfiken på vem det är som gömmer sej där inne.

Ja, ja, snart vet vi. :)


Har inte kunnat vila mer än ett par minuter på hela dagen heller.

Visst, jag har inte gjort många knop under förmiddagen, men att sitta på golvet i massa timmar räknas INTE som vila när man är i mitt skick.

Det är väl därför jag har så ont.

Nu ska jag inte gnälla mer om det, det hjälper ju ändå inte. :)


I morron kanske det blir en liten roadtrip med Stina.

Jag har femtioelva presenter som måste inhandlas.

Om jag orkar.

Annars kanske man kan locka hit henne ändå? :P


Okej, nu ska jag se på Per! :D

 
 
Ingen bild

Marina

16 augusti 2010 20:16

va skönt att magen hade växt!

 
Ingen bild

Johanna

16 augusti 2010 20:34

Skönt att magen växt trots att det medför mindre trevliga "märke".

Lisa

16 augusti 2010 20:36

De bleks ju tack å lov med tiden. :)
Å man får ju det bästa man kan få så. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards