Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Lisa - 20 augusti 2010 21:01

Nä fy fan vad dåligt jag har mått i dag.

Är fortfarande utmattad, men inget illamående eller extrem yrsel längre.

Å inga värkar heller som man kunde hoppats på. :)

Nått är det på gång i kroppen, men jag tar inte ut nått i förskott...

Även om det hade varit tacksamt å föda lite tidgare är det nog ändå bättre om hallen blir klar innan bebisen vill komma. :)


Innan jag däckade i hop totalt hade vi en helmysig förmiddag i "Fårahagen" uppe i Nytorpet där vi lekte som barn. :)

Det roliga var att för första gången på en herrans massa år gick det faktiskt får i hagen. :)

Till Viggos stora förtjusning. Till en början hade han nån form av fårbajs-fobi, å ville absolut bli buren.

Vi vägrade å fobin släppte tack å lov så vi kunde mysa. :)

 

         

Jag kan säg att jag absolut förbjöd Stina att klättra upp i trädet.

Hon har ett förflutet där om man säger så! :)

Det var när vi kom till bilen som yrseln kickade in, men jag lyckades köra in till Stina å hämta köttfärs å sen hem innan jag blev ett vrak.

Tack å lov tog Stina på sej ansvaret å lagade en superlunch åt oss i form av biff á la Lindström, potatismos å brunsås. :)     

Tack, tack, tack Billi. :)


Resten av dagen har jag försökt ta det lugnt.

Fick ställa in playdaten med Emelie. Men vi får ta igen det en annan dag.


Blev lite bättre framåt kvällningen.

Tillräckligt bra för att laga middag i form av hemmagjord pizza till oss å Håkan som kom å hälsade på. :)


I morron är det igen rast eller ro precis.

Hallen ska flytspacklas å presenter ska köpas.

På kvällen ska vi fira Anna å hennes lillasyster i Mörrum.

Därför ska jag duscha nu, sen sova å hoppas på en lite långsam start på lördagen i allafall...

Trevlig helg!



Av Lisa - 20 augusti 2010 13:45

Började må riktigt dåligt kring tolvtiden.

Yr å illamående.

Försöker därför vila, så gott det går.

Återkommer..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards