Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Tyngre dag.

Av Lisa - 24 augusti 2010 19:33

Vet inte om det berott på vädret eller vad, men i dag har jag varit tom.

Tom på ork energi å på glädje med faktiskt.

Viggo har känt av min negativa energi å testat, testat å testat!

Är helt matt nu.

Å besviken.

På hur jag har hanterat honom å ett den hel dag har gått till spillo.

I dag har tankekraften inte lyckats alls.

Trist, men inget att göra nått åt i efterhand.

även fast jag HATAR sånna här dagar!


Ingen kan dock säga att jag inte har försökt göra det bästa av dagen ändå.

Trotsade det minst sagt ostadiga vädret för en sväng till Tallet, skogen. :)

Stina, jag å Viggo.

Vi(Stina å Viggo) klättrade i träd å så kollade vi på svampar, pinnar å kottar.

 

       


Hemma sen så bakade jag en omgång blåbärsmuffins. Det blev hela 24 stycken,   rejäla med. Gjorde frosting på ungefär hälften å frös de andra. :D

Tyvärr var den blåa karamellfärgen slut så det fick duga med grön. :D

Riktigt, riktigt goda. :D



Sen lekte vi med nya sångpåsen som kom i dag å gjorde kalasröra till middag. :D


Har försökt ringa till tre nu i kväll. Leveranstiden enligt hemsidan är nu 4-6 veckor på min telefon. :S

Jag ville därför höra hur det går för min lilla babe.

Tyvärr var där överbelastning så jag blev inte ens placerad i kö...

Suck.

Får se omjag hinner ringa vid nått annat tillfälle.

Jag längtar ju efter min nya telefon nu ju. :)


Nu joinade mannen mej(han har klippt gräset å spacklat.   )

Hoppas morrondagen känns bättre.

Då ska vi handla, baka paj till kvällen å sen ska jag till Anna

Tänkte springa inom Lindex innan jag ska dit, om jag hinner å köpa några byxor till bebisen med.

Får pengar i morron nämligen. :)


Så är det.

Mindre bra dag.

Men vem har inte dåliga dagar?

Nya tag i morron.


 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

25 augusti 2010 00:33

Ja det är inte alls länge kvar! Förstår inte hur du orkar med en liten hemma och vara gravid! :) jag tyckte det var nog jobbigt att vara gravid, eller ja det kanske var för att man fick vara lat och då blev man bara latare ;)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

25 augusti 2010 07:21

Ha, ha, det gör jag inte, egentligen. :)
Men vad har man för val?
Det ä ju så himla roligt så egentligen skulle man inte klaga alls. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards