Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Lisa - 26 augusti 2010 21:37

Efter en invetering av bebiskläderna som Viggo kände jag att vi behöve lite nytt i den allra minsta storleken.

När Viggo skulle födas köpte jag nästan inget i 56 å i BB-väskan hade vi bodys i storlek 62/68, för jag trodde inte på att de kunde va så små. :D

Nu vet jag, att bebisar är mini-små å klickade därför hem följande på Lindex.se i dag. :D


              

Hoppas det hinner komma innan bebisen. :D


Vad gissar ni att det är som gömmer sej i magen förresten? :D

Jag tror det är en lillebror. :)

Av Lisa - 26 augusti 2010 21:30

Fullt ös här även i dag.

Blev en sväng till Bredasjön, där vi var när vi var små.

Viggo njöt som vanligt.

Hääääärligt med skogen sa han när vi satt å åt vår matsäck. :)

Underbara pojke.   

Vi hittade ett litet gäng med kantareller till å med(som mms-bloggen visade, UTAN text som vanligt...:S)


 



               

 

Efter skogen trodde jag på allvar att det var klippt. Mådde så dåligt.

Var helt slut. Yr som fan å illamående.

Viggo var som en liten ängel å lät mej vila.

Sen kom lilla mamma å tog med honom till lekplatsen en stund så han fick leka med.

Jag vilade i en halvtimme, sen kom syskonen med en matkasse å så var jag i gång igen.

 

Fullt ös är verkligen det rätta ordet. :D

Grillade fläskfilé till middag å efter det blev det lite dans innan Viggo la sej. :D

      Ååååå vad jag älskar att ha dem här.

Mina underbara småsyskon.  


Å i morron ska vi va här å frossa hela gänget. :D

Kräftor.västerbottenpaj, gott bröd å så tårta. :)


Nu blir det som alltid.

Dusch, sen sängen...


Vad trött jag är på å vara trött...! :(

Av Lisa - 26 augusti 2010 13:33

 
Av Lisa - 26 augusti 2010 10:41

Packar en matsäck med hönökaka å stekta ägg.

Sen hämtar vi lillebror å sticker till Bredasjön å letar efter svampar. :D

Perfekt aktivitet en dag som denna. :D

Får bli foppatofflor å strumpor dock, gymadojorna kväver mina tjocka fötter. :D

Kan ju bli lite blött, men vad ska man göra? :D

See u later. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards