Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Lisa - 28 augusti 2010 19:54

Trots att inte jag drack en droppe alkohol(såklart!) i går känner jag mej bakis.

Är grymt, grymt trött.

Somnade ju närmare halv ett, vaknade igen vid tre att pojken som bara lekte med kräftorna var hungrig å sen upp vid sju.

Det har varit fullt ös hela dagen sen med.

Har banne mej vilat mej mindre än på en veckodag.

Har faktiskt inte vilat alls, å det känns nu...


Mötte ju upp Anna på stan.

Handlade ingenting för jag orkade inte köa. Klicka hem grejer å sen självscanning, det är mera min melodi det. HATAR å köa. :)

Fika blev det, på briggen. :)

   

Å ja, vi var tvugna att ta bilder på detta. :) Är man en riktig bloggare så är man. :)

Det var mysigt å komma i väg lite, å träffa Anna, as always.   


Martin hämtade mej på stan vid halv två.

Skönt å slippa köra själv, eller rättare sagt parkera själv. :)

Långlördag i dag å fullt med folk så jag hade fått ställa bilen far away, å då hade jag varit slut i kroppen redan innan vi börjat gå. :)


Vi körde direkt hem till M å P där Viggo befann sej.

De tog honom med sej när de hämtade sin bil nämligen. :)


Nästa anhalt var Mörrum å hem  till Håkan.

Där åt vi middag. :) Å sen gick luften ur oss alla.

Viggo ville till å med åka hem å sova. :D

Vi blev därför inte så långvariga där.

Kom hem vid sju å ligger nu i sofforna.

Ska se nån film är tanken.

Vet inte vilken ännu dock.


Ny dag i morron.

En massa som ska fixas hemma sen till bästisarna i Sölvesborg på eftermiddagen. :)



Nä både jag å Viggo var hemifrån jobbade Martin på med renovernadet(surprise?! :))

Nu har hela det lilla rummet fått golv å hallen är med snart klar.

Svårt å se på bilderna hur bra det blivit, men jag visar ändå. :)


Lilla rummet...(som ska va grönt som det är alternativit rosa. :D)

 

Hallen...(där det ska va svart klinker innanför dörren, där jag står å tar bilden, å randig tapet. :))

 

Älskar verkligen hallgolvet, så förbannat snyggt det kommer bli sen när allt är färdigt! :D


Av Lisa - 28 augusti 2010 09:23

Ja, vad ska man döpa alla inlägg till?

Ingen aning. :)


I dag är det lördag.

En lördag som jag började med att köra Stina å Martina till stationen med deras resväskor.

De var förväntasfulla å ska spendera de kommande två veckorna i Turkiet.

Det var nästan så att reslusten smittade av sej, men bara nästan, skulle inte vilja åka till värmen nu när det äntligen har svalnat av här. :)

Jag föredrar helt klarthöst framför sommar jag. :)


Annars är här fullt ös som vanligt.

Pojkarna lägger de sista golvbitarna i lilla rummet å jag hålelr på å plockar. :)

Ska smita lite vid tolv. Ska in till stan å ha lite friendstime med Anna. :)

Det bästa av allt på samma dag alltså. :)

Vänner å familj. :)


På tal om familj så ska jag snart ringa å se hur de på Ängsvägen har överlevt natten. :)

Det var en å annan som skulle låtit bli snapsarna i går om man säger så. ;)

Bortsett från att det blev lite tidigt slut på allt så var det mycket god mat å totalt fullt ös som alltid när alla samlas. :D

  Viggo vill mest leka med sina kräftor han. :)

     


I kväll ska vi hem till Håkan en runda, men innan dess hemmamys å en sväng på stan som sagt. :)


Have a nice day. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards