Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Lisa - 31 augusti 2010 19:45

Hej å hå ja. :D

Fullt ös, som vanligt.


Förmiddagen bjöd på fika hos Marlene å hennes familj.

Fick kaffe å en bärsele med mej hem. :)

Var himla trevligt överlag. :)


Körde hem å matade Viggo med lunch å sen kom Emelie.

Så har jag bakat. Trekanter(lovar recept när tid finnes..), Kesobröd å Lion bars.

   

Fick även till en middag i form av "hel biff i panna"(som var i typ tusen bitar..) å potatismos. :) Inte fanken behövde vi handla heller, det kallar jag koka soppa på en spik, å baka på den med. :D

 

Trots att det faktiskt var Emelies inofficella födelsedagsmiddag fick både  jag å Martin varsin present från Grekland. :D

Å ja, jag är svullen, ÖVERALLT! :(

Såg mej precis i speglen för typ första gången i dag.

OMG, det syns att jag stimmat omkring om man säger så. :S

Anyway, jag okar inte sura ner mej eller dra ner på tempot heller. :D


I morron måste kylen fyllas på, men vi ska även ha lite roligt.

Öppna förskolan är tanken, vet dock inte vilken tid vi ska välja, förmiddag eller eftermiddag..?! :)


Nu ska jag lägga mej på soffan å strecka ut mej lite. :D

Behövs kan jag lova. Ryggen värker. Min kära vetekudde har fått göra en comeback, ska värma den med tänkte jag. :)



Av Lisa - 31 augusti 2010 09:03

"Vi vill meddela att det just nu är fyra till sex veckor på iphone 4 från och med det datum vi tog emot din beställning..."

Startmeddelande på tre's kundtjänst.


Det är ju f*n med!

Jag vill ha min telefon, NU!


 

Av Lisa - 31 augusti 2010 08:52

Sista augusti dag.

Tiden springer på, lite för fort.

Såklart vill jag inget hellre än att få träffa Viggos syskon, men jag hinner inte med.

Inte nånting känns det som.

Jag vill så mycket, men varken pengar eller energi räcker till.

I dag är jag trött redan innan dagen har börjat. :(


Klockan tio ska vi va hos Marlene å köpa hennes bärsele å dricka kaffe. :)

Kan bli trevligt. :D Vi har ju faktiskt jobbat i hop med för si sådär hundra år sedan.. :D

I kväll ska vi fira Emelies stundande födelsedag lite.

Utan present verkar det som för jag har inte kommit på nått å köpa...

De kommer i allafall hit,hon å Snoff. :D

Länge sen nu, de har ju varit på semester. :)


Måste handla med. Trots att kylskåpet är fullt till bristningsgränsen saknas det en massa basic-stuff. :(

Det är inte kul just nu. Trist men sant.

Måste verkligen städa kylen med, omgående, det lär ju inte hinnas med när jag har två små att ta hand om. :D


Nä, lite smink nu...


Have a nice day!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards