Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Lisa - 6 september 2010 20:38

I morron har vi abolut ingenting planerat.

Ruskigt skönt.

Tycker jag nu, men vid elvasnårtet i morron är jag rastlös till max å mitt dåliga samvete är även det uppe på högsta toppen.

Vill ju att Viggo ska ha roligt å känna att dagarna ger nått.

Jo, jag vet att han inte behöver aktiveras hela tiden men jag är världens tradigatse sällskap just nu.

För alla.

Å nu är jag förkyld med.

I morron blir det kurering, punkt slut.

Jag får stå ut med det.

Att ta det lugnt.

Jag är värdelös på det, men ibland måste man.

Eller hur?



Om någon vill leka lite en annan dag i veckan är vi helt klart med på det? :D Bara en sväng på lekplatsen gynnar ju. :)

Av Lisa - 6 september 2010 19:40

Skulle nog vilja påstå att jag har en dålig dag.

Ja.

Igen.

Försöker avhjälpa deppet, förkylningen å värk med en kopp te, en kladdkakemuffins å Sex and the city-season 6. :D

 

Att blogga när man är på detta humöret är inte kul för någon.

Så jag låter bli.

I morron är en ny dag!

Av Lisa - 6 september 2010 14:58

Hur kan man va rastlös utan energi?

Upptäckte precis att mjölken nästan är slut.

Var tar den vägen egentligen? Man kan ju tro att jag har tonårsbarn så som den går åt.

Måste komma på nått bra till middag med, lutar åt köttfärspaj, men får nog dissa äggstanningen i så fall.

För handla? Nä, det orkar jag bara inte.

Snorar värre nu å är totalt slut.

Måtte dessa två timmar som är kvar innan mannen kommer hem flyta förbi lite fort.

SUCK vad jag hatar att må såhär.

Kommer snart flippa ut på allvar!!!

Av Lisa - 6 september 2010 12:28

Usch vad jag avskyr denna ständiga trötthet.

Jag vet, det är ett evigt gnällande å att jag inte är ensam i världen om att vara hög-gravid, men det hjälps inte.

Viggo kommer nog inte bli nådig sen när syskonet väl har anlänt.

Han testar som tusan nu. Det mest störande av allt är att han vägrar gå å kissa självmant.

Han har varit torr på dagtid sedan i februari så att börja tjafsa om detta nu känns bara så onödigt. :(

Inte mycket å göra åt, men jag känner mej inte så värst pedagogisk just nu. Varken gällande kisseriet eller att han inte lyssnar alls!

Tur att man glömmer det jobbiga lika fort.

Som nu, när den lilla sötisen gosar in sej hos mej å tittar på Shrek. :)

Allt får ju lösa sej sen, det måste det ju.

Å mycket, mer än man anar beror, tror i allafall jag, på inställningen hos mej å Martin.

Han får ju va hemma tio dagar med, tack å lov. :D


Har ju spenderat förmiddagen på öppna förskolan.

Jättemycket barn å föräldrar där i dag.

Tur att vi varit där å vant in oss innan, när vi varit betydligt färre. :)

Viggo lekte i allafall av sej lite. :D


Nu vilar vi som sagt.

Kanske masar oss ut i trädgården sen.

Annars känner jag mej ganska tom på energi...

Av Lisa - 6 september 2010 09:16

Vaknade med halsont å förkylning. :S

Lite trist såhär denna sista(?!) graviditetsvecka.

Inte mycket å be för, får proppa i mej alvedon å köra mitt race.

Strax sätter vi oss på cykeln å trampar upp till Öppna förskolan.

Om han den lilla mannen behagar klä på sej vill säga.

Ha en bra dag!

Återkommer, and you know it. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards