Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Lisa - 10 september 2010 22:56

Här ligger jag i en säng. På bb, med kateter, droppnålar å ett stort snitt över magen. Inte vad jag tänkt kanske, men vad gör det? Har ju berikats med ännu en underbar son. :-D Leo, en helt perfekt skapelse. Han äter å sover å sköter sej utmärkt på alla punkter. :-) det gör min underbara make med. Nu är vi fyra i familjen, tre grabbar å så jag, världens lyckligaste mamma! Tack för alla grattis. :-* gonatt!

 
Av Lisa - 10 september 2010 16:03

 
Av Lisa - 10 september 2010 14:11

Han är här nu. Viggos lillebror Leo! Vi mår bra. :-)

 
Av Lisa - 10 september 2010 10:31

Vi är kvar i karlskrona. Bebisen ville inte låta sej vändas men mår utmärkt. Ska snart prata me doktorn om vad som ska hända här näst. :-)

 
Av Lisa - 10 september 2010 05:42

Har varit klarvaken sen klockan fem å ska snart förflytta mej till duschen.

Ringde efter uppmaning av Anna till förlossningen i går å hörde mej för om vad som ska tänkas ske i dag.

Jag ska få mediciner å de ska försöka vända bebisen.

Om de lyckas är det högst troligt att de försöker sätta i gång själva förlossningen i dag också, så bebsien har alla chans att födas med huvudet neråt.

Om den lilla rackaren inte vill vända sej kommer jag i samråd med läkare få bestämma om det blir snitt i stället.

Det bestämmer jag såklart då, det blir ju bäst för alla inblandade.

Detta kunde hon  inte lova blir under dagen, men troligtvis.

Alltså, i dag eller i morron kommer vi ha två barn i vår familj.

Känns ytterst märkligt å veta det redan nu.


Håll tummarna för oss.

Nu måste jag lägga på ett kol.


Å nä iphonen funkar inte ännu. Hittar inte aktiveringskoden till SIM:et....?

Får ringa tre vid tillfälle. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards