Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Lisa - 15 september 2010 22:10

Det blev tv-kväll i stället för datorkväll för min del.

Fick besök av Emelie å Stina å Snoff(en liten stund. :P).

Halv åtta hos mej å sen Arga Snickaren på det. :)

Inte för att jag hörde så värst mycket av vad de sa men ändå. :)


I morron kanske Anna å Maja kommer å premiär-träffar Leo.

Anna har redan träffat honom förvisso, men för mej får hon gärna komma, alla dagar i veckan. :)    Så jag klagar inte. :)

På kvällen ska vi upp till M å P.

Viggo längtade dit så. :) Okej då, jag med. :)


Pratade med finaste Jajja innan med. Typiskt nog är de förkylda.

Men jag hoppas innerligt att de repat sej till lördag, för då kommer de en liiiiten runda i allafall. Saknar dem å vill såklart att de ska få träffa vår familjs nytillskott. :)


Anyway, tänker lägga mej nu.

Hoppas på nån mera timmes sömn i natt å på att min make vaknar av sej själv. :)


Måste bara tacka å tala om hur kul det är med en massa besökare å kommentarer. :) Så TACK för att ni kommer tillbaka å kommenterar. :)


KÄRLEK!   

 

Av Lisa - 15 september 2010 14:58

Martin å Viggo är å handlar å Leo tar sej en tupplur.

Jag passar såklart på å sätta mej här en stund. :D


Bvc-sköterskan var här på hembesök vid två å hade vågen med sej.

Leo hade gått upp 180 gram sedan i måndags förmiddag.

Underbara nyheter!

Utan ersättning i dag, utan bara med amning.

Känns jättebra.

För visst, jag tänker inte amma till varje pris den här gången, men jag vill väldigt gärna göra det!


Annars har vi bara varit hemma å donat i dag.

Tagit en liten premiärtur med vagn/ståbräda där bägge barnen verkade trivas på sina respektive placeringar.

Viggo har varit lite bråkigare å testat mej lite med hjälp av lillebror så fort Martin åkte till tandläkaren.

Men det vore väl konstigt annars?

Jag har räknat med betydligt värre reaktioner, men än har det inte kommit... :D


 


Det är helr makalöst att jag kan känna mej så pigg med.

Har varit vaken en massa i natt, amma Leo å så har Viggo haft värsta sortens växtvärk.

Martin har varit snudd på omöjlig å väcka så jag har ammat med en hand å smörjt ben med den andra. :P

Men ändå, jag är verkligen svinpigg! :D

Jag älskar det! Såklart.

Har verkligen saknat att orka!


I kväll ska här lagas husmanskost i form av kokt torsk å så kan det hända attjag slänger i hop lite muffins när vi ändå är på G. :)

Hoppas på lite datornrelaxing senare sen med. ;D

Har lite tankar å bilder å annat å förmedla.


Nu verkar Leo vakna till så hej så länge! :)

Av Lisa - 15 september 2010 14:54

Leggings å tunikor.

Underbart mode om man har en massa extra kilon å dölja.

Leggings å tunikor..

Inget vidare mode alls om man ammar.


Så vad ska man göra?

Testar köpa amningslinnen å fortsätter med tunikorna?

Eller ska jag redan nu tvingas leta byxor som passar denna kroppen?

Buhu.

Inte kommer jag kunna dra i gång å träna så snabbt heller.

Töntig å tämligen oviktigt när man han har allt man önskar, men jag vill känna mej snygg för att må allra bäst.

Thats it.

Jag måste till stan, omgående...

Av Lisa - 15 september 2010 09:21

 

Här är Viggo som bebis.

Å så Leo.


Dom är kanske ganska lika ändå? :P

I allafall som bebisar.


I dag fortsätter vi med det vi gör bäst. Mysa! :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards