Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Mys, myyys, MYYYYS! <3

Av Lisa - 16 september 2010 20:09

Å vad livet är härligt just nu.

Har haft lite av en lipdag.

Av både lycka å av oro.

Hormoner som spökar skulle jag gissa på. :D


Leo är så enkel som en bebis kan bli, äter, sover å är allmänt nöjd med livet. :)

I dag har han varit med mycket mera, tittat sej omkring å så. :D

Han är så underbart fin. <3

Å det roliga är att det verkligen känns som han funnits i vår familj jämt. :) Så självklart att det skulle bli just han liksom.

Vår fina, fina Leo.   

Jag förstår inte hur jag kunde vantrivas så när Viggo var bebis?

För fy vad dåligt jag mådde då.

Visst han var inte så enkel kanske, men ändå?

Då hade man ju all tid i världen å njuta.

Nu har man ju världens finaste tvååring också, å mitt hjärta brister varje gång vi påbörjar nått å så lyckas Leo bli hungrig just då.

Besvikelsen syns, å Viggo väljer att ty sej till Martin, det märks.

Hoppas verkligen jag klarar detta ensam sen...

Som sagt, jag gråter för allt i dag å känslorna är överallt å ingenstans. :)


I kväll har vi varit hos mamma å pappa å ätit mat.

Där var avudsjukan ett faktum, mormor är Viggos, thats it. :D

Fick inte ens en bild på mamma å Leo, men morfar fick mysa lite när Viggo å mormor var ute hos hönsen. :)

Har dock inte lagt över bilderna på datorn märkte jag nu, så den får vi titta på en annan dag. :)

Anna å Leo har jag däremot en bild på. :)

 

Något somär så himla komiskt precis när man fått barn är att man känner sej såååå smal. :)

Vi har igen spegel upp här hemma just å jag är inte dummare än att jag fattar att den där smalheten mera är en känsla än en sanning.

Mamma å pappa däremot, de har spegel.

Jösses vad man ser ut säger jag bara, smal? Nä, inte precis. :D

Visst, jag väger såklart betydligt mindre än förra veckan vid denna tiden, svullanden i ansiktet har nästan försvunnit å magen börjar gå tillbaka(den del som kan göra det av sej själv. :P) men ändå. :)

Visst, jag accpeterar läget, just nu.

Jag kommer inte kunna träna på ett bra tag, å det är ingen prio, men jag ska INTE se ut såhär för alltid, det svär jag på. :)

I morron ska jag klippa mej. :D

Alltid nått, nästa vecka ska vi fotas till tidningen är tanken, å jag tänker inte se lika hemsk ut som jag gjorde sist, det är en sak som är säkert. :)


Förrutom å klippa mej ska vi till bvc i morron eftermiddag med.

Leo ska vägas å mina stygn ska bort.

Eller ja, stygn å styng agraffer, metallhäftor.

Det ska bli sååååå skönt å slippa dem.

Ett steg närmare en återställd kropp. :D

Annars ska vi nog mest mysa. Surprise? :P

Ska passa på å njuta nu när Martin är hemma å så länge allt flyter på så bra. :D


Nu ligger bägge våra fina killar där uppe i varsin säng å sover.   

Vi kollar på tv/sitter vid datorn(i mitt fall då) å njuter. :D

Har ett par inlägg på lager, så det blir väl detta jag pysslar med i kväll. :D

Å kolla på Per med såklart tills nån av grabbarna vaknar. :)


Först blir det en dusch. :D

Kram på er!




 
 
Anna

Anna

17 september 2010 07:36

Man känner sig sjukt fin och smal och så jävla stolt! BRA!! Två av samma rocks!!

http://loorentz.blogg.se

Lisa

17 september 2010 08:39

Fast man är ju inte så där värst smal. :D
Kan kvitta i nu läget dock. :D

 
Ingen bild

Tina

17 september 2010 12:29

Hej Lisa..

Du känner inte mig och jag känner inte dig! Jag är en vän till Marina och har gått i skolan med henne och följer din blogg var dag! Vill bara säga att jag tycker du verkar vara en så fantastisk mamma och tvivla aldrig på det! Och jag tycker inte du ska oroa dig för att du ser tjock ut..Jag tycker inte det, jag tycker du är jättefin. Alla har vi några extra kilon och varför ska vi vara trådsmala? Va stolt över dig själv Lisa.. Tack för en bra blogg! Kram från Tina

Lisa

17 september 2010 12:58

Tack så hemskt mycket för de fina orden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards