Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Lisa - 17 september 2010 17:49

Först: Tack så mycket Roger för min nya fina header. :D



Ja, nu ligger vi i sängen å myser med Viggo både jag å Martin.

Lillebror sover så vi passar på. :D

Vi kollar på Emil å äter godis. :D

Har varit på Coop å handlat, Leos första besök där så här lagom till 1-veckasdagen. :D

En hel vecka sen jag låg där orörlig i en säng, men ack så lycklig över att äntligen få träffa min lilla gosse. :D

Det går för fort, bara till å konstatera det alla redan.

Efter Coop-besöket var vi på bvc å vägde Leo.

Han hade gått upp ännu lite till å jag slapp mina agraffer på magen. :D


Vi ska fredagsmysa när barnen sover jag å min lilla man med något så simpelt men ack så gott som räkmackor. :D

Nybakat bröd(köpt dock. :P), sallad, kokta ägg, hemmagjord majonäs(till mej, maken föredrar köpt!?) å handskalade räkor. :) Mmmmm! :D


I går somnade bägge två grabbarna vid halv åtta å hela kvällen.

Det är lite så man känenr sej bortskämd. :)

Nu sover Leo förvisso nu, men han kanske sover sen också. :D

Annars får han gärna va vaken med oss, bara mysigt om ni frågar mej. :)


I morron förmiddag ska jag å Viggo på gympa. :D

Ska bli så kul å börja igen, nu när han är lite strörre å vi får har det som "vår grej". Pappa å lillebror lämnar vi hemma. :)


Humöret å orken är fortfarande på topp, trots en vecka med nattamning å annat stimm. :D

Life is good. Really good! :D


 

Av Lisa - 17 september 2010 13:20

  Japp, jag är som alltid när jag lämnat Studio Lilo, helnöjd. :)

Blev även ett varv till H&M å Lindex innan jag lämnade stan.

Två amniningslinnen till å amningsbhar att ha på natten fick följa med från H&M å på Lindex hittade jag en svart amningsbh i rätt storlek. :D

Nu är jag således ännu mera utfattig.

Men nu har jag i allafall fyra bhar att yta mellan på dagen å två stycken å sova i. :D

Strax blir det ännu mera ebb i kassan.

Vi ska till Coop å helghandla nämligen.

Efter det är det bvc som gäller, innan vi drar i gång fredagmyset på allvar här. :D


  De finaste pojkarna.   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards