Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Lisa - 22 september 2010 21:11

Kom hem från Sara, Jeppe, Ella å Axel för en stund sen.

Vi fyllde nästan hela bilen med alla presenter. :)

Leo fick en underbar Laban-filt, Viggo en bok å jag å Martin presnetkort på Terassen. :)

Dessutom fick en Trip-trapstol till Leo följa med oss hem.

Tack, tack, tack säger vi, allihopa!   


Vi bjöds även på god middagå fika. :) Viggo var rejält övertrött på slutet, men det har varit en mycket trevlig kväll. :D


Förmiddagen i dag spenderades på Öppnis. Trevligt, även om Viggo inte var alls sugen på å sitta still å sjunga. :)

Nästa gång jag ska dit ska jag banne mej prata med lite andra mammor med. Jag sitter mest tyst å vill inte tränga mej på...


I morron har vi en massa inbokat.

Bvc, ta bild till tidningen, playdate på lekplatsen å sen hem till Martins mamma å äta middag.

Ska snart gå å lägga mej är tanken, kan behöva sova om man ska orka med allt det där. :P


Gonatt å tack till er som stöttar mej.   

Av Lisa - 22 september 2010 16:52

Nä.

Ingen blogglust alls i dag.

Beror som vanligt på att det är såååå tråkigt å behöva försvara sej hela tiden.

Jag vet att det kommer med den här hobby:n å jag vet att de flesta av er menar väl.

Men ändå.

Jag är en människa som alla andra, om än duktigt mera offentlig eller vad man ska kalla det.

Å jag bli ledsen, även om det inte är syftet.


Har gjort en massa skoj i dag å ska i väg nu.

Får se om det blir fler inlägg i dag, eller om jag tar en paus!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards