Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lisa - 25 september 2010 19:43

  Första mötet med morbror Gustav. :P


Japp, Gustav å Stina är här, å efter middagen så joinade även Asarumsborna Emelie å Snoff. :)

Det är galet å högljutt som alltid.

Fläskfilé, potatisgratäng, vitlöksbröd, sallad, fluffsås å salsa till middag å i kylen står mjölkchoklad-panacotta å väntar.

             

Kan ni sången blå, blå, blå är mössan på huvud? :D

Den kan vi. :D


Trevlig lördag!




Av Lisa - 25 september 2010 14:33

---------------> HÄR<-------------------

Kan ni se vår familj på bilden som kommer i tidningen nästa vecka. :D

Av Lisa - 25 september 2010 11:56

I natt har jag bara matat Leo två gånger klockan ett å sen klockan tre, sen vaknade han inte förrän tjugo i sju. :P

Har sovit som en stock där i mellan så i dag är jag betydligt mer utvilad än i går. :D

Jag å Viggo har varit på gympa å slappar lite framför nya favoritfilmen: Emil å Griseknoen. :)

Gympan var riktigt rolig i dag med, Nallegympa å det är så häftigt å se att Viggo förstår så mycket. Det är stor skillnad mot i våras. :)


Viggo har väl inte brytt sej så hemskt mycket om sin lillebror sen han föddes. Han är stolt om folk frågar å han har undrat efter honom då han inte varit med, men inte mycket mera.

Förrän i dag, han har pussat å kelgosat, lekt å pratat med sin lillebror å nu håller han på å tjatar om att Leo med saka se på Emil å tycker jag ska hämta honom trots att han ligger i sin vagn å sover.   

Sånt här intresse har han inte alls visat innan.

Underbart roligt å se, å det känns väldigt bra då det bara är två dagar innan det är vi tre mot världen. :)


På tal om det är det bara lite smärtor i magen som bekymmrar å hämmar mej rent fysiskt, annars kommer vi klara oss fint. :)

Man kan gnälla hur mycket man vill om att man som mamma måste va gravid å föda å dra det tyngsta lasset vad det gälelr nattamning, men jag är extremt glad å tacksam att det inte är jag som måste lämna familjen hemma å gå å jobba på måndag. :D


I dag kommer mina syskon hit.

Jag ska bjuda dem på middag å känner jag dem rätt vill i allafall Gurri ha potatisgratäng å fläskfilé så det får det bli.

Å efterrätt med hoppas jag. :D

Martin är hos Stina nu å hjälper henne sätta upp en hylla, å sen tar han med dem hit om jag fattat rätt. :D


Ha en bra lördag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards