Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Lisa - 26 september 2010 21:22

Ja, jag är mer förväntansfull än orolig inför morrondagen just nu.

Upp till bevis liksom.

Jag ska klara en vardag med två barn.

I dag känner jag mej kaxig å sjävsäker, får se hur det är med den saken i morron vid den här tiden. :P

Vi ska i allafall till Öppna förskolan,

Förhoppningsvis hinner vi dit innan vi ska hem igen. :D

Om Leo fortsätter vara så snäll både på dagarna å nätterna(han åt en gång natten som gick. :D) kommer det nog bli bra. :)


Har spenderat eftermiddagen i Mörrum, ätit stek å varit på lekplatsen.

Förmiddagen mös vi mest. Martin fixade i källaren han. :)

Det blev inget bak i dag, men förhoppningsvis tar vi igen det i morron.

Har flera nya recept jag vill testa nämligen. :D

Centerkakor å vaniljbrullar, å så de gamla hederliga rosenbröden. :D

Har lite plats i frysen. :)

Martin är inte såld på min frysbox-önskan ännu så jag får fortsätta stuva in i den frys vi har... :P


Kollar på ett sista avsnitt av Sex and the city sen bedtime. :D


  Min stora gosse med vax i håret. :)   

  Resten av familjen.   

  Å så jag å småkillarna. :D   




Av Lisa - 26 september 2010 09:48

Japp, en sista dag kvar nu innan allvaret å vardagen som tvåbarns-mamma/hemmafru börjar. ;)

Jag har sovit oroligt i natt, å haft lite ångest.

Egentligen fattar jag inte varför.

Varför skulle vi inte klara oss fin fint?

Vi har ett helt hus å röra oss i å en tomt å gå ut på, en massa vänner å aktivteter att delta i. :D

Att sen Leo är snällaste bebisen ever, det är ju inte så dumt det heller. :)


I vilket fall som helst så måste det ju gå, det kommer säkerligen motgångar å nya svårigheter, men det ska vi nog klara oss ur det med. :)


Så himla grått å tråkigt väder här i dag.

Vi ska ändå masa oss ut, Viggo har blivit en baddare på å cykla å det måste jag ju med se. :)

I eftermiddag ska vi till mörrum å äta den där steken som inte blev av i torsdags.


Funderar på å baka lite i dag. Har inte gjort det på länge nu. :P

Men först, lite undanplockning å Viggo-mys. :)


Ha en trevlig söndag!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards