Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Nya vanor? :)

Av Lisa - 27 september 2010 21:22

Undrar just om jag kommer sitta uppe till klockan är närmare tolv för att hinna med allt jag vill om kvällarna? :P

Okej, nu har Leo sovit en bra stund i kväll, men i går åt han igen allt han missat när han sovit under eftermiddagen. 

Hoppas i allafall att hans lilla mage inte bråkar så i natt.

Han åt bara två gånger, men var som sagt vaken desto mer ändå.

Framåt morronkvisten var jag så trött att jag inte ens orkade bära tillbaka honom till hans säng, utan kasade bara ner i sängen med honom liggandes på mej å somnade. :D

Sådär låg vi, hela familjen i vår säng. :)   

Det ska inte bli nån vana, men är man trött så är man, jag orkade inte ens tänka. :)

  Min stora fina pojke.   


Hade gärna lagt mej nu, men dum som man är väntar jag in Leo. Somnar betydligt goare om man är någorlunda säker på att man inte väcks direkt. :)


Anyway, i morron har vi playdate med Viggos dagiskompis Casper å hans mamma på förmiddagen.
Ska bli spännande å se om de blir glada över att få leka igen. Viggo har redan sagt att Casper ska få låna hans nya stora sopbil. :D


När Martin kommer hem ska jag handla. :D

Har en låååååång inköpslista på ska passa på att få lite ensamtid. :)

Vad kan jag säga? Mina krav är inte så stora. :P


Även fast jag är är ganska utmatt just i detta nu måste jag bara säga att jag är imponerad över hur pigg å full av energi jag känner mej. :D

Jippi! :)  Min minsting, som faktiskt är vaken, ibland. :D   

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

28 september 2010 06:46

Jag känner igen det där med att vara vaken till kl 24.00 för att hinna med allt ;) Knut lägger sig alltid strax före kl 20.00 och då kan jag börja göra saker här hemma ;)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

28 september 2010 09:01

Ja, man måste ju hinna med alla måsten, plus sitta en bra stund vid datorn med. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards