Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Fredag.

Av Lisa - 1 oktober 2010 20:01

Fredagkvällen är här.

Jag är tröttare än efter en arbetsvecka.


Speciellt med tanke på hur den här dagen har fungerat.

Eller ja, inte fungerat. :(

Vilken förmiddag.

Fy f*n!

Inget har funkat, den stora sonen har stått för skrikandet i dag.

Å jag för gråtandet. :(


Nu är nappar kokta å jag är redo till å ta till ersättning.

Såhär kan vi inte ha det, då kommer alla må skit in the end.

Framför allt jag. :(

LOWPOINT! Är så himla ledsen över allt.

Nu tar vi helg å sen nya tag nästa vecka!

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

1 oktober 2010 21:02

Förstår om du har det jobbigt med dom två små samtidigt.. det finns typ ingen dagmamma eller likande som kan ha Viggo typ två timmar varje dag? Jag vet ju att du inte vill ha honom på dagis, utan vara hemma med båda.

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

1 oktober 2010 21:12

Tror Viggo hade blivit ännu bråkigare å ledsnare om jag lämnade bort honom, för jag tror det är separationsångest å saknad av att ha mej för sej själv som spökar. :(
Förhoppningsvis inser han snart att vi fortfarande älskar honom lika mycket! :)

 
Ingen bild

Ida

2 oktober 2010 06:46

Tror det är trots och reaktion över lillebror som gör att Viggo skriker, helt normalt!!!! Bästa sättet att komma ur det är väl att visa att man finns där och att lillebror är för att stanna. Inte lämna bort Viggo!! Undrar vilka kommentarer du hade fått om du skrivit att du bestämt dig, det blir dagis... För Leo!!! Hahaha!! Du vet att jag verkligen stöttar dig i att ha Viggo hemma!! Det är tufft man får hitta sin lunk. Ersättning till Leo kan helt klart underlätta. Jag tycker du gör ett super jobb hemma med dina killar. Viggo går verkligen det bästa, lek med kompisar och sin mamma/pappa/lillebror!! Kram

Lisa

2 oktober 2010 09:37

Tack, tack Ida. :D
Det känns toppen å veta att du tycker jag gör rätt å ett bra jobb.

 
Ingen bild

tilla

2 oktober 2010 11:01

du är toppen lisa och gör ett kanon jobb:) du är flitig och gör så mycket med viggo trots att de är jobbigt. det är inte lätt att få ha en liten och en trotsig men de blir lättare som sagt men de tar ju tid. men rätt om inte leo hade kommit så hade viggo varit trotsig de ska barn vara;9 men gud som man kan slita sitt hår och gråta floder och skrikar rakt ut och somna med dåligt samvete över att man bara skriker och skäller. Napp kan vara en lösning och kanske ersättning med men de som skulle göra störst skillnad skulle nog vara att äta mer, vila, vara lugn och bara ta allt som de kommer. kanske inte hjälper heller. tror att du provar allt och verkligen försöker vilket är toppen fortsätt med de och de måste vara skönt att få ventilera lite här på din blogg:) lycka till!

Lisa

2 oktober 2010 14:23

Lika kloka ord som alltid.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards