Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

HELA familjen Arvidsson. <3

Av Lisa - 16 oktober 2010 20:21

Nu är vi hemkommna från en riktig frosseri-fest hos Mamma å Pappa.

Hela gänget var samlat, min egen lilla Arvidsson-familj å så mina föräldrar å syskon, inklusive han den där lillebrodern som vi har förlorat till Kalmar.   

Vi har ätit pappas hemmagjorda hamburgare å fruktsallad med super goda björnbär å hallon i. :) Mmmmm säger jag bara. :)

Ovanpå det har jag skratta så tårarna sprutat.

De är bara så bäst.   


Tog mammas flano-tavla å en massa sagor med oss hem så nu ska här berättas om Tippen å Här kommer lilla Ludde. :P

Tur man har en mamma som varit dagmamma å som är kreativ, så man har sånt här nära till hands. :)


I förmiddags var det ju gympa igen.

Viggo var ganska så sur denna gången också å ville mest ingenting.

Bara äta äpple å smita i väg. :S

Nått får han säkert ut av det hela i allafall, men det är inte så kul för mej när han bara gör tvärtemot vad jag säger. :S

Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka. :D

     

Att leka med bollarna innan allt börjar är nog ändå det min son gillar bäst. :)


Hann plocka å fixa lite innan vi körde upp till M å P.

Men det tar liksom inte slut ändå...


I morron kommer Mange, Jajja,Thea å Loke.   

Det sista ska bli klart i hallen(govllister...) å vi ska såklart leka å mysa med. :)

Hoppas det är lika fint väder i morron så vi kan gå till lekplatsen. :)


Våra vänner kommer vid två så vi lär nog hinna med en å annan grej på förmiddagen med.

Speciellt om morrondagen ska börja lika tidigt som denna dagen gjorde. :)


Är trött nu.

För lite sömn, helt klart.

I kväll ska jag INTE sitta uppe till mitt i natten å kolla på Robin Hood, det är en ska som är säker.

När Leo har ätit klart för kvällen, då ger jag mej också. :)


Gonatt!



Nu är det verkligen höst...!

 


 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

16 oktober 2010 20:43

Visst är det roligt när man får hela familjen samlad :D mina syskon är ju utspridda i hela Norrland, så det är riktigt roligt när alla är samlade på en plats :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

16 oktober 2010 20:59

Det förstår jag att du tycker.:D
Familjen är bäst, så är det. :D

 
Ingen bild

Hanna

16 oktober 2010 21:48

Skötte sig min lille "prins" på gympan?

Lisa

17 oktober 2010 08:32

Oh ja, efter vad jag hann se när jag sprang efter min lilla vilding var han så duktig så. :) Hur hade du det? :)

 
Sanne

Sanne

16 oktober 2010 22:41

Skönt att han hittat sin grej på gympan med bollarna, får kanske köra nån mer bollgympa!
Har lagt en utmaning till dig på min blogg!
Hoppas du har tid att anta den!
Kram

http://www.minabaktankar.blogspot.com

Lisa

17 oktober 2010 12:51

Det ska jag absolut göra, när jag får tid. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards