Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

En massa svordommar!!

Av Lisa - 18 oktober 2010 13:20

Helvete!

Ja, jag vill svära å gråta en skvätt just nu. :(

Ni vet den där jobbansökan jag har tjatat om i ett par veckor att jag måste få i väg?

I sista minuten( i fredagskväll) fick jag äntligen tid att knåpa ner nått halvhjärtat som i allafall liknade en ansökan å få i väg denna.

Trodde jag.

Deadline var i går så jag tänkte kolla min jobbmail för en stund sen å se om jag hade fått nån form av bekräftelse.

Det hade jag inte, där emot hade mitt mail med bifogad ansökan inte leverarats. :(

Orsaken, jag hade lyckats med bedriften att byta plats på omsorg å personal i mail-adressen.

Hur jävla blåst får man bli som inte dubbelcheckar en sån sak?!

Jag skickade mailet igen, till rätt adress, men som sagt, deadline var i går.

Satan!

Jag vet det hjälper inte så svära.

Men det känns liiiiite bättre å göra det ändå. :(


Försöker se det hela med positiv anda.

Jag ska ju inte börja jobba än på länge å tror inte jag hade fått det jobbet ändå.

Men det hade känts betydligt bättre att åtminstone fått försöka.

Det har dykt upp en ny annons i dag. Med teamledartjäntser, på två ställen som jag verkligen vill ha!

Så det är bara till å kåpa vidare, nya ansökningar, å denna gången ska jag va ute i god tid, så jag kan rätta till eventuella misstag...



I dag lyckades vi komma i tid till Öppna förskolan.

Mycket för att Leo tog sej en powernap medans vi andra åt frukost å Viggo kläddepå sej utan större tjafs.

Var inte så mycket folk alls i dag.

Däremot var det en mamma med barn som jag inte träffat förut, barnen var en flicka som var lika gammal som Viggo å en pojk som var lika gammal som Leo, exakt.

Jepp, de är bägge födda den 10 september.

Komiskt värre, att vi inte lyckats träffas på BB heller... :)

Flickan å Viggo klickade direkt, å de lekte å hade kul.

Å när de skulle gå gav Viggo till å med henne en kram. :)

Hoppas de kommer fleragånger så barnen kan leka igen. :)


Leo sover nu.

Jag å Viggo har precis ätit lite pannkakor å tar igen oss lite framför tv:n/datorn.

Ska snart resa mej dock, å försöka städa å invetera i badrums-skåpet.

Precis alla skåp å gaderober(utom de i köket) behöver städas.

Har även en ommöbleringsplan till vardagsrummet som jag ska försöka maken till att genomföra i kväll...

Vi ska dock till Parfelts i Mörrum när han slutat jobba så själva flyttandet av möblerna får vi nog inte i hop i dag, men idén kan behöva lite övertalning så jag börjar redan i dag. :)


Liiiiite slösurf till bara, sen ska jag sätta fart. :)


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards