Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

I love my life. :)

Av Lisa - 27 oktober 2010 14:30

Tänk vad lite sömn kan göra för humöret alltså..?! :D

Är så himla pigg, glad å lycklig i dag.

Leo sover igen å verkar inte ha haft ont i magen på två dagar nu å Viggo är så duktig på å leka själv så jag hinner göraa lite annat med. :)

Blogga till exempel. :P

Gör en hel del annat samtidigt faktiskt. :D

Skurar plåtar å planerar dagens middag till exempel. :D

Vi ska ha frikadeller i tomatsås, jag ska dock använda mej av en tomatsoppa som bas i min sås, de var på erbjudande på Coop denna veckan så. :D jag kan handla ekonomiskt om jag vill alltså. :P

   


I dag har vi varit på Öppna förskolan.

Det var riktigt kul i dag, vi var inte så många så barnen lekte så bra. :)

Ture fick sej dock en smocka när Viggo försvarade sin lillebror från honom...

:P Stackars Ture ville bara hälsa, men se de gick inte. :)

Tycker det är så häftigt att Viggo bryr sej så om sin bror nu, även om jag helst hade sett att han lätbli å ta till våld. :P

Efteråt blev det lek i busken utanför, å det gick också super, tills Viggo smet å badade hela sina ben i minneslunden på kyrkogården.

Mindre lämplig aktivitet, speciellt vintertid. :D


Nu ska jag släppa datorn å återgå till mina sysslor. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards