Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Energi föder effektivitet. :D

Av Lisa - 27 oktober 2010 21:23

Har tagit ner russin å mandlar, en termos med varmvatten å Saturnus koncentrerade glögg till min soffa. :D

Säsongens första mugg av den godaste glöggen alla kategorier ska avnjutas tillsammans med min nya Matmagasinet- Julspecial. :)

Bägge småkillarna ligger i sina sängar å sover å känner jag min man rätt gör han också det här på soffan jämte. :)


Har fått undan en hel massa måsten, både i eftermiddags å nu i kväll.

Skrubbat plåtar, galler å själva ugnen.

Flyttat ner en massa från vitrinskåpet till matkällaren å flyttat det stora kakfatet till vitrinskåpet från kökskåpet som ska inhysa alla mjölpåsar å dyl som inte rymms i baklådorna(ja i plural. :P).

Nu i kväll har jag både satt upp barnen i kö till dagis, skickat in jobbansökningar å så har jag klickat hem den första julklappen å grejer till Viggos adventskalender(vad berättar jag sen.. :D)

Använde mitt Visa i den nya bankdosan å betalade med, å det var smidigt å bra. :D

Thank god, att nått är bra med det där dos-skrället, för jag håller det fortfarande som skyldig till pinsamheten på Ica förra veckan...


Middagen bestående av frikadeller i tomatsås var verkligen en fullpoängare.

Nästa gång ska jag dock göra(eller kanske köpa) en tomatsås med lite mera krut i.

I dag tog jag en Knorr-tomatsoppa å blandade i en burk av min egen pizza-tomatsås, å det var verkligen supergott, men som sagt lite hetta hade gjort det ännu godare. :D


Ska väl lägga mej inom det närmsta, å förhoppningsvis vakna ännu lite piggare i morron(drömma kan man ju. :P).

Johanna å hennes flickor kommer hit i morron å leker med oss. :D

Ska bli roligt! :D


Natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards