Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Martin måste ge sej!

Av Lisa - 5 november 2010 09:39

Nä, rubriken syftar inte på facebook,

även om jag tycker han ska skaffa det. :P


Däremot vet jag inte hur länge till jag överhuvdtaget överlever utan den där frysboxen!! ;)

Jag har två bullrecept å ett brödrecept ,minst,som jag vill testa.

Eftersom jag varken vill slänga en massa eller äta allt på en gång är detta  omöjliga projekt!

Varför, jo frysen här är överfull!

Så Martin, sluta sura å ta mej till en elgiganten eller liknande! Snälla? :D

Jag lovar, jag ska aldrig mera tjata om nått(okej, inte på ett bra tag i allafall...)!


 

 
 
Ingen bild

Lizette

5 november 2010 09:52

Jag vet hur det är med en karl som inte tänker på sitt eget bästa. I detta fall frysboxen. Tänker han inte på hur mycket godsaker som kan finnas i den när han kommer hem efter jobbet. Min man var likadan, tyckte vi klarade oss med den frysen som finns i huset. men jag som gillar att baka och laga mycket mat vill ju kunna frysa in i massor. Efter myyycket tjat gav han med sig. Nu har jag min frysbox i källaren och han har bullar och kakor i massor. Även färdiga lunchlådor att ta med sig till jobbet. Nu är han riktigt nöjd. men han vågar inte säga det rätt ut:)

Lisa

5 november 2010 13:45

:D Ha, ha, ha. :)
Jag tror det är kakorna han är rädd för, påstår jämt att han inte ska äta sånt, men faller för frestelsen om det finns hemma.

 
Ingen bild

Lizette

5 november 2010 16:21

Haha. Det är ändå bättre att ha godsakerna i frysen än framme. Lättare att ta en kaka om dom är framme och upptinade än att tina upp. Hoppas du får din vilja igenom:)

Lisa

5 november 2010 16:47

Så sant så sant. :D Hoppas han ger med sej fortare än kvickt nu. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards