Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lisa - 16 november 2010 20:45

Min man hade bestämt att i kväll ska det vikas å läggas in tvätt.

Han blir överlycklig att Leo sover så vi kan hjälpas åt.

Han går ut å bär in däck från bilen, medans jag hugger in på tvättkassarna.

Han kommer in.

Jag viker å lägger in.

Ingen Martin syns till.

Kassarna är tomma.

Hjälpas åt var det ja.

Vad hände där undrar man såklart?!


Jo, han har till sin stora förtjusning hittat en burk fönsterfärg i källaren när han bar ner däcken å bara måste måla badrumsfönstret.

Å kanske nått mer, han synar de andra just nu...

Om det här är typsikt Martin eller vad..?!

Jag är inte alls förvånad.   


Nu blir det glögg å DH.

Får se om det blir mer blogg.

Annars gonatt!

Av Lisa - 16 november 2010 12:00

I dag tar vi det lugnt.

Garbbarna vaknade strax innan sju, men vi låg kvar i sängen å lekte att vi hade en nyckelpiga till husdjur. :D

Vilken fantasi han har Viggo. :)

Förmiddagen har gått åt till å mata Leo(som nu sover. :P) å tvätta å plocka å kolla på Shrek.

Ska strax fixa lite lunch å om en timme ska vi till lekplatsen å rasta av oss lite. :P


I kväll ska Martin i väg med bilen direkt efter jobbet, men förhoppningsvis är han tillbaka i vettig tid.

Hade nämligen tänkt bege mej till Coopet. :)

Kylskåpet börjar gapa tomt här nämligen.

I dag blir det köttfärs enchilladas av nått slag till middag.


Så är det här i dag ja.

Vardag i allra högsta grad. :)

Det blir mera från mej här i kväll gissar jag.

Tills dess årn ni ha en bra dag. :)


   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards