Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Lisa - 21 november 2010 20:30

Ligger i soffan(var annars..?) å ägnar mej åt det numera stående söndagsnöjet Dine with me. Till detta avnjuter jag en kopp te å njuter att att sitta ner för första gången i dag(borsett från när jag ammat då..).

Jag har städat å lagat mat, vad annars liksom? :D

Inget bak i dag dock, bortsett från pastadeg. :)


I dag var det äntligen dags att använda den där pastamaskinen jag lånade av M å P för tusen år sen eller så. :)

  (om det syns att jag städat hela förmiddagen..? :S

Det vill jag påstå...)

Till pastan hade vi frikadeller i tomatsås. :D

Det var inte lätt att manövrera den där apparaten själv(Martin var upptagen med barnen) men det gick. :D

Nu har vi gjort det. :)

Pastan var inte perfekt, men ändå, det var ju första gången. :D

Martin fick slänga sej i bilen å hämta hem passerade tomater mitt i allt.

Lite krisigt utan när tomatsåsen till största del skulle bestå av detta. :D

Tur vi började i tid. :P

Middagen i sin helhet var väldigt god i allafall. :)



Jag har lite söndagsångerst i dag.

den här dagen gick på tok för fort å har innehållt på tok för mycket skällnade å bråkande med min stora son.

Med tanke på att jag inte träffade Martin(okej, den där timmen på kvällen innan han snarkade på soffan räknas INTE. :D)  i går hade jag gärna sett att vi hade en dag till tillsammans allihopa.

Veckokvällarna går för fort de med, tur vi vet var vi har varandra än så länge. :)



Tror vi har nått planerat varenda helg resten av året(!?).

Det är ju inte klokt...


Kommande vecka har vi en massa kul planerat. :D

Vi kommer då rakt inte bli uttråkade i allafall. :)


Nu ska jag umgås med min man lite. :D

Gonatt!



  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards