Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Lisa - 28 november 2010 22:03

Alltså jag förstår inte hur ni andra, med fler barn å fler viljor får i hop era julkort....?

Här gick det knappt, å då har ändå inte Leo så värst mycket å säga till om. :P

Gissar på att det blir svårare å svårare med åren.

Efter tre olika försök på sammasättningar fick vi i hop EN skaplig bild.

Kunde inte annat än skratta åt alltihopa.

Söta var de mina tomtenissar, å att bära röda pyjamars inklusive luva, det hade de i allafall inte något emot

Dessa bilder togs på vägen fram till den rätta bilden... :D



     

Är ruggigt trött nu, så uppdatering från söndagen får vänta till i morron... :D Gonatt!

Bilder · Leo · Viggo
Av Lisa - 28 november 2010 09:05

Jag fick sovmorron till klockan åtta i dag med(samma sak i går morse. :D).

Martin gick upp med Viggo strax efter sex.

Då hade allihopa varit vakna sen kvart över fem ungefär. Då åt nämligen Leo så jag var redan upp när det upptäcktes att det hänt en olycka i sängen.

Bytte lakan å kallingar på Viggo, men han var för ledsen för å somna om så han å Martin gick som sagt upp.

Leo åt en liten skvätt till vid sju, men sov till åtta sen han också. :)

Nu är Martin å Viggo å hämtar frukost. Tanken var även att inhandla en pulka, men det verkar som de är slut.

Som vanligt när första snön kommer är det strykande åtgång. :S

Stackars Viggo, varför har vi inte köpt nån ny pulka innan?

Förra året åkte vi knappt alls, det var liksom för mycket snö.

Viggo blev bara frustrerad när han skulle försöka ta sej fram när snön räckte honom till armhålorna.

Dessutom fick han de få gånger vi åkte fortfarande plats i bebispulkan.

Det gör han inte nu. :D

Får fortsätta jakten i veckan å hoppas på att de kommer hem med en stjärtlapp så länge i allafall..


Kommer säkerligen blir ganska trött framåt eftermiddagen i dag sovmorronen till trots. :P

Satt uppe till tolv å spelade Buzz å hann inte somna innan Leo ville ha mat vid ett.

men det var det värt, jag slog Martin i bäst av tre. :D


Nu ska jag fixa det sista här för efter frukosten ska vi till Mörrum å baka pepparkakor. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards