Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Lisa - 30 november 2010 21:28

För det första, f*n vad besviken jag blev över att det inte var DH i kväll.

Hade verkligen sett fram emot å slänga upp benen i soffan en timme å fnissa lite... :P

Slänga upp benen i soffan kan jag ju förvisso göra ändå, men det känns inte lika tillåtet utan att ha nått å se... :D



Så, Me&I-träff i kväll.

Lyckat tycker jag nog, fullt hus. :D

Barnen var uppe på övertid men det får ju kvitta. :) 

Tack till er som kom hit, hoppas ni vill komma nästa gång också. :)

 Lite handlat blev det såklart.

     

Två tröjor till Viggo.

Leo han får hålla till godo med sina mops-byxor ett tag till han. :) 

Det bästa av allt var att mina gäster bidrog till att jag fick en sån här tröja rött till mej. :D      Det tackar jag för. :)




Nu ska jag slå in de paket jag har till Viggos kalender(hälften fattas å ska inköpas i helgen som kommer...).

Bloggplatsen alternatvit min dator är nänligen segare än segast så jag ger mej nu.


I morron blir det Öppna förskolan som vanligt.

Å på eftermiddagen får vi se vad vi hittar på. :)

Gonatt!


     



 

     


Av Lisa - 30 november 2010 13:09

Jupp, jupp, i dag är vi hemma å myser. :D

Jag å Viggo har bakat, rockyroads, banankaka å muffins. :)

 

Leo han har sovit lite, suttit i babysittern men mest legat på sitt täcke å studerat sina händer. :P

Han njuter verkligen av att få ligga på golvet den lille. :)

Inte alla dagar han får möjlighet till det, men i dag har han varit så nöjd. :)

Jag å Viggo har med legat där å lekt å myst mellan våra bakprojekt. :)


Nu sover Leo å vi andra två pustar lite i soffan. :)

Jag har varit ute med källsortering å skalat på potatis också. :)

Vissa dagar hinner man verkligen hur mycket som helst.

Tur att det är en såndär dag i dag så vi har en hel del på planeringen... :D


Nu vill Viggo leka här, så time to go. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards