Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2010

Av Lisa - 1 november 2010 08:31

Som jag tidigare berättat så älskar verkligen Viggo att vara i skogen.

Han säger själv att det är Härligt i skogen å när han var med Mamma å Pappa i lördags ville han inte hem.

När vi möttes hemma hos dem sen visade stolt upp en hel korg full med trattkantareller som han varit med å plockat.

Detta hade han verkligen lagt ner sin själ i, själva svamplockandet alltså, han hade varit så försiktig å plockat dem en å en.

Självklart var han med å resnade dessa trattisar å åt dem sen med. :D


Jag älskar också skogen, men kan inte så mycket, dessutom är vår framkomlighet ganska begränsad i å med att Leo behöver vagn(min axlar pallar inte bärsele. :S). Vi får gå på lite större stigar, å det funkar skapligt det med. :D

Om intresset för djur å natur håller i sej( jag ska göra vad jag kan. :P) har jag nog en liten scout till son. :D

Eller fotbollspelare(om Martin får bestämma. :P) eller simmare eller nått annat ska bli spännande å se vad han vill göra. :D


Hur gammal måste man vara för att gå på scouterna? :D


 




Av Lisa - 1 november 2010 07:42

Årets näst sista månad.


En månad tills mitt liv blir ännu lite bättre, för då flyttar världens bästa Anna till Asarum.   Morgan å Maja med såklart, men för egen del ser jag framemot att ha en av mina bästa vänner bara ett par kvater bort. :D


En ny måndag, ny vecka. :)

Har varit vaken sen fyra då Leo åt, hann inte somna om till kvart över fem när Viggo var red å möta dagen, pigg som en mört. :P

Vad ska man gör liksom? :D

Finns inte så mycket annat val än å bara köra på. :)


I dag ska jag å mina barn till öppna förskolan å sen till bvc kvart över ett.

Så mycket annat hinns inte med.


Ha en bra dag så hörs vi framåt kvällen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards