Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Time to go to bed. :D

Av Lisa - 1 december 2010 22:04

Egentlige borde jag lägga mej.

Behöver sova. :D

Har ont i nacken som bara den, troligen beror det på att jag matat Leo å sovit samtidigt i natt. :)

Mindre bra för kroppen vill jag lova... :S

Konsigt att man är så trött så man somnar sittande, i en stol till å med. :P


Snön vräker fortfarande ner.

Ska ringa hudmottagningen i morron bitti å höra om man kan avboka tiden med så kort varsel.

Jag känner mej inte speciellt säker på vägarna.

Å att asa ut en tre månaders bebis på dem känns ännu mindre logiskt.

Får se vad de säger.

De borde kvitta då det är en löpande-band-mottagning å säkerligen bara tar tio minuter, tio minuter som de säkert redan ligger efter sådär på eftermiddagen. :D

Men vi får se som sagt.


Emelie å Snoff har varit här i kväll.

Vi har slitit lite till på Sara å Jepps PS2 å spelat två rundor Buzz.

Musikfrågor, Snoff vann överlägset alla gånger, men jag älskar sånna spel ändå.  :)

Glögg har vi också druckit å haft allmänt mysigt. :)


Nu ska jag ta mina spruckna händer(tydligen tål de inte kyla plötsligt?! Tips någon? :D) å min öma nacke å masa mej bort till sovrummet där min man redan snarkar för fullt! :)

Gonatt på er!


Den här sötnosen han växer han med. :P   

 

 
 
Ingen bild

Sandra

1 december 2010 22:21

Men Lisa då! Mary kays satin hands set är toppen för nariga händer!! =) Kram

Lisa

1 december 2010 22:36

Så sant. :) Snälla tomten? :P

 
Ingen bild

Emelie

2 december 2010 20:20

För lilla kassan räcker det med vanlig helosan. Luktar inte särskilt gott men gör underverk med torra vinterhänder. Mina är likadana! Smörj många ggr under dan!!

Lisa

2 december 2010 20:44

Just det ja. :D
Det ska jag köpa. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards