Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Förresten..

Av Lisa - 2 december 2010 21:34

Jag är inte den som är den å erkänner gärna mina misstag.

Jag trodde jag klarade mej utan syskonvagn.

Jag erkänner att jag hade fel.

Vi behöver en vagn som bägge barnen kan åka i, i allafall ett halv år eller så framöver.

Har hittat en basic på blocket att använda nu under vintern å när vi ska gå längre streckor eller åker in till stan.

Även om Viggo inte vill åka hela tiden, är det shysstare mot honom att han kan sitta å värma sej när han inte orkar gå än å behöva stå å hålla i sej på en bräda.

Förhoppningsvis bidar vi även till lite mindre avgas-utsläpp i å med detta köp om vi tar vagnen i stället för bilen inom byn åtminstone. :)


Väntar bara från svar fårn säljaren(fanns bara mail på annonsen, men jag fått ett svar att den inte är såld) å sen är det jag(eller när, min söta pappa) som kör å hämtar hem den. :)


 

 
 
Ingen bild

angelica

3 december 2010 12:14

hej härtat jag har precis bestämt mig för att sälja min fina bruna carena vagn dubbel swing. den är 1 år gammal nu, köpte den komplett för 6000. du får gärna köpa den! den är i jättejättefint skick. 2500 vill jag ha då, o då ingår liggkorg till bebisen så bebsien åker emot dig och regn o myggskydd. sen tar man bort liggkorgen å då åker båda framåt. om du är intresserad? kan hämta den vilken dag som heslt.

Lisa

3 december 2010 12:31

Ska rådfråga med maken min å återkomma. :)
Låter som en bra deal, men det är ju inte världens bästa timeing pengarmässigt just nu. :D
Men jag ska som sagt höra med honom. :)

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

3 december 2010 15:26

Jag har oxå den inställingen att det inte kommer att behövas en syskonvagn när det väl kommer ett syskon. Men då kanske även jag har fel? :P det funkar inte att ha en såndär ståbräda åt Viggo? Fast det ger ju ingen värme att bara stå på en sån...

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

3 december 2010 16:43

Du som bor där det är(eller i allafall borde va) mer snö å mera kallt än här ska nog satsa på tvillningvagn om Knut ska få syskon.
De blir ganska kallt för Viggo å stå där, å det är nog ganska jobbigt med.
Om man gillar å va ute mycket är det jobbigt för kroppen å köra med ståbrädan med.. Tur man får ändra sej. :P

 
Sanne

Sanne

3 december 2010 20:52

Jag köpte en dubbelvagn (babytravel)när Axel föddes och det är ett av de bästa köpen vi gjort!
Har använt den hur mycket som helst och använder den fortfarande! Emil sitter fortfarande jättebra i vagnen tom. med overall! Även om Emil hellre går själv är det väldigt smidigt när man ska gå lite längre sträckor eller lite snabbare takt!
Jag skippade liggdelen och körde en mjuklift i, det funkade jättebra!

http://www.minabaktankar.blogspot.com

Lisa

3 december 2010 21:50

Jag tänker mej också att bara ha mjuklift, hoppas jag hittar nån billig men ändå bra vagn så fort som möjligt. :D
I dag somnade Viggo å pulkan,i sånna lägen hade det verkligen gynnat med en vagn där bägge kan åka. Trevlig helg!

 
Emma

Emma

4 december 2010 20:55

Jag har ju mjukliftar till en babytravel, en sån får du hemskt gärna låna om du vill!? Kostade 500 nypris, men vill gärna ha kvar dem att sälja tillsammans med vagnen när det är dags, men låna får du gärna för de bara ligger ju här ändå=)

http://livetsom.bloggagratis.se

Lisa

4 december 2010 20:57

Tack tack. :D
Ska bara få tag i en vagn med... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards