Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Leksaker, julklappar å presenter. :)

Av Lisa - 14 december 2010 20:30

Det här är inlägget jag påbörjade å utlovade i går.

Viggo vaknade å ville annorlunda, så jag avslutar det nu i stället. :)


Som ni vet har jag haft vissa svårigheter att hitta på lämpliga julklappar till min minsta son. En tre månaders bebis skriver ju inte sin egen önskelista eller har favorit-leksaker precis.

Barnens kusin Alexander har jag inte heller hittat nått bra till.

Han ska ju döpas helgen innan jul med så till honom har jag letat två presenter.

Har inte velat ge kläder till nån av dessa små å absolut inte i i dop-present.


Känns lite som det börjar brinna lite i knutarna nu så under gårdagen spenderade jag därför varena ledig minut åt att spana runt på abc leksaker efter nått att ge dessa småttningar.

Sidan är upplagd på allra bästa vis.

Man kan välja mellan anpassad ålder, material å en massa andra smarta kategorier som hjälp att finna det man söker.

Efter en herrans massa tid å efter att ha lyckats spärra mitt VISA-kort för internet-köp i en timme hade jag klickat hem å betalat två julklappar åt Leo å en dop-present å en julklapp till Alexander.

Kände mej väldigt nöjd.

Å då speciellt med dop-presenten.

Ett födelsedagståg.

 

Senare visade det sej att jag inte var den ända dopgästen som köpt detta tåg. :S

Tradigt men sant. Jag får tänka ut nått annat.

Leo ska redan få ett eget tåg av familjen Ahlér annars kunde ju han fått det.

Nu sparar jag det för framtida ändamål, det ska ju komma en bebis i januari till exempel. :D


Till Leo blev det i allafall klossar å en boll. :D

   



Som vanligt när man kollar runt hittade jag en massa jag kunde köpt till Viggo.

Men han ska inte få mer nu, hans julklappskvot är fylld å mer därtill men jag vet helt klart vad han ska få i födelsedagspresent. :D

Magnet-bokstäver å siffor. :D

   


Å så en stor världskarta i tyg som man kan köpa både flaggor å djur som tillbehör till. :D



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards