Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Lisa - 8 januari 2011 20:46

Har varit på kalas på Hasslö.

Barnen hade highlife här innan de kom till ro efter sovande i bilen vid fel tider å sömnbrist på själva kalaset för Leo.

Nu sover de dock. :D


Har lovat att berätta om gårdagen, blir bara lite snabbt å recepten får vänta tills i morron för vi ser på PB. :D

I vilket fall som helst var jag å Viggo hos Malin å Casper(å Markus) mellan tio å ett. :D

Där var även Eva, Nike å Adam, Hanna å Cesar å Linda å Emilia.

Vi fick både frukost å lunch å barnen lekte å hade kul å vi mammor pratade. :D

Det var verkligen ruskigt lyckat om ni frågar mej å jag hoppas verkligen att det är något vi kan göra om. :)

Tack Malin för gästfriheten å all service,

å alla andra mammor å barn för en super förmiddag! :D



Leo han sov precis hela tiden som vi var i väg..?! :)

Hur det går med det där rutinskapandet? :P

Sisådär, testar lite olika varianter, får se hur det slutar. :)

På kvällen hade vi en lyckad datenight som ni vet. :)

Men menyn i recept å hela två sycken bilder, får ni vänta på i yttligare en en dag. :D


Nu ska vi fortsätta med vårt PB-kollande, för ja, jag är lika hooked nu den här andra gången som första gången vi såg det. :D

Om ni inte sett det, KÖP säsong 1(för ynka 99 spänn) å sen är alla kvällar bra tv-kvällar.:D

 

Av Lisa - 8 januari 2011 11:49

I dag tyckte våra barn att klockan sex var en lämnplig tid att stiga upp.

Vad vi andra tyckte brydde de sej inte det minsta om...

Vi låg kvar allihopa till sju å när de andra steg upp blev jag å min envisa satans huvudvärk kvar i sängen en timme till.

I natt har jag ondare än ondast å nån vidare sömn blev det inte å tala om tyvärr.

Men nu känner jag mej ganska okej trots allt.

Skönt! Hatar verkligen att ha ont i huvudet å ännu mer att va trött så jag gör vad jag kan för att hålla humör å inställning uppe ändå.

Att sura å deppa blir man inte piggare av, snarare tvärtom... :D

Hittills har vi mest myst runt i dag, spelat spel å lekt. :)


La ju inte så mycket tid på datorn å bloggandet i går kväll så jag ligger lite efter. :)

Nån  längre uppdatering blir det dock inte förrän i kväll.

Ska slänga mej i duschen nu, sen ska vi till Hasslö å fira Hanna som fyller tre år i dag!


Be back alltså. :)

Håll ut..! :)

Ha, ha, ha! För ni måste ju längta i hjäl er efter en redogörelse över vår fredag, eller hur?! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards