Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lisa - 12 januari 2011 22:11

Är totalt utmattad i både kropp å huvud.

Det blir därför ingen uppdatering om denna dagen nu.

Det har knappast hänt nått å uppdatera om heller för den delen. :P


Ville mest bara säga stort tack till er som svarat på mina funderingar!

Det är guld värt å det är det är därför man fortsätter blogga år ut å år in, nått tanke på avslut finns det verkligen inte. :D


Å så.

En bild på min Leo.

När han provar sitta i stol för första gången. :D

Han verkar ganska nöjd eller vad tycker ni? :P


 


Av Lisa - 12 januari 2011 22:06

  Mina älskade barn.

Så stora de är!   

Av Lisa - 12 januari 2011 09:45

Eftersom Viggo aldrig åt ersättning när han var bebis är det här helt nytt för mej.

Jag undrar därför om ni som kan skulle vilja hjälpa mej med ett par frågor?


Hur mycket å ofta äter/åt era bebisar?

Vilken sorts mat får de? Märke å "nivå"?

Vilka flaskor är bäst?

Har ni några andra tips på lut tar jag tacksamt emot det också. :D

 

Av Lisa - 12 januari 2011 09:10

Här sitter jag med datorn i knät i soffan.

Viggo tittar på animal planet å Leo sover redan.

Lider ganska rejält i dag med. :(

Vid åtta i går kväll kom jag dock på att jag har en såndär uppsamlingskupa.

Den är numera min bästa vän, då trycket minskar utan att jag behöver pumpa. :)

Jag ger det en dag till, sen får jag ringa å tigga till mej medicin.


Känner mej lite rastlös å minst sagt lack på detta.

Är fortfarande grymt handikappad å rygg å axlar tar stryk.

Trots söndagens storstäd ut som om tredje världskriget har härjat här. :S

Jag har inte varit utanför dörren på två dagar så det är kanske inte så konsigt...

Kommer stanna hemma å inne i dag också. Men jag bör kunna leta mej ut till soptunnan i allafall. :(

Usch nä. Nog gnällt nu! :P



Egentligen hade jag behövt en sväng till Apoteket å sen till en annan affär å köpa födelsedagspresent till Stina.

Men inget av detta tänker jag ens ge mej in på, Apoteket är knappast aktuellt i vanliga fall.

Men en nyfiken å busig å lite trotsig treåring å en mamma som skriker av smärta om brösten ens nuddar något bland hyllorna med mediciner å krämer? Nejtack. :D

Ut, ut vågar jag mej inte med de här brösten. Det blåser här å har man inte fått mjölkstockning innan så...

  Liiite sliten kanske.. :P


Leo verkar som sagt trivas med att va flaskbarn å det är huvudsaken. :D


I morron ska vi ut, till bvc i allafall, föräldragupp å sen vägning av Leo.

Ska kolla när vi ska ha treårskontroll med Viggo också. :D

Hoppas inte Viggo flippar ut denna gången, för då kan jag lika gärna ge upp...

Känns dock som att risken är ganska stor, nu när vi varit hemma i två dagar å han fått min uppmärksamhet så mycket.

Får packa med oss böcker å grejer i hopp om att det ska duga.

För helst vill jag såklart fortsätta.

Ska se om vi kan lyckas styra upp nån form av träff utanför bvc med.

Det tycker i allafall jag hade varit skoj. :D


Nu ska jag se om jag lyckas hitta lite kyckling i frysen å sen värma min vetekudde å forsätta be till högre makter å hoppas på att detta snart är över! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards