Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Lisa - 27 januari 2011 21:50

Tack, tack, tack för att ni kom kära ni.   

Jo, det nog blev det nytt rekord i antal gäster med. :)

Kul, kul. :D

Underbart fina kläder var den också. :D

Jag hade planerat att inte överhandla(som jag tenderar att göra... :P) å lyckades väl med det tycker jag. :D

Viggo fick förvisso en tröja även fast han inte skulle, men tröjorna är ju roligast så jag kunde inte låta bli. :D

Jag tyckte dock att Viggo skulle fått den här tröjan...

 

Han ratade den. Den var inte så fin..!

Kunde dock inte släppa den, så det fick bli en i ett par storlekar mindre åt Leo i stället. :)

Försökte få Viggo å välja nått annat men han ville inte ha nått alls. :D

Det brukar faktiskt va tvärtom, att han inte kan besämma sej för han vill ha allt, men i dag fick jag besluta helt å hållet. :D

Detta fick det bli..

En grön tröja med bilar. :D

 

Å så ett par mjuka byxor å tre par strumpor. :D

   


Om man bara ska köpa en grej så är det just strumopr, jag har köpt varenda från varenda kollektion å älskat dem varje gång. :)


Nu var det inte bara glada nyheter på den här träffen.

Allas vår Ulrica(den bästa   ) ska sluta som säljare. :S

Skit-tråkigt då hon liksom är Me&I i mina ögon...

Detta fick mej dock att på fullaste allvar börja fundera på att försöka mej på å sälja själv...

Jag kanske inte klarar av det alls, men det tål å tänkas på ur både en å två synvinklar...



Nu är det läggdags.

I morron ska vi till Malin å Casper å leka å det ska bli SÅ KUL. :D

Viggo kommer bli så glad när jag berättar det i morron. :D


Gonatt!


Av Lisa - 27 januari 2011 09:32

 

Viggo leker att det bor kaniner i hans garderob å att strumpor, kalsonger å pyjamasar är morötter...

Jag, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..? :P

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards