Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Helgen är nära. :D

Av Lisa - 28 januari 2011 06:51

Har vaarit uppe sen sex.

I dag är det Leo som är morronpigg medan Viggo fortfarande sover.

Tänk om bägge kunde sova till sju-halv åtta på samma dag nån gång?

Jag är trött som tusan.

Leo har dock bara ätit två gånger sen han la sej, vid halv ett å halv fyra, men mellan dess har ju Viggo vaknat så så värst många timmar sömn i rad blir det liksom inte ändå.

Natten är fört kort, det är bara till konstatera. :D

Jag har sovit utan bh i natt. :) Det är ju ett faktum som är helt värt att fira med en facebook-status. :)

Bh å jag är ingen vidare kombo överlag, å dygnet runt är en rejäl uppoffring. :)

Men nu är det slut med det som sagt, min kropp är min egen igen efter att ha varit utlånad till Leo i närmare ett år! :D Yeeej till det. :)


I dag är det fredag å jag håller verkligen mina tummar för att Martin kommer hem från Älmhult för sista gången. Det är så tradigt när han jobbar där det är inte klokt. Mest för honom, som ska köra den där tradiga treckan ensam två gånger om dagen. Man kan aldrig va säker, men jag håller tummarna som sagt!


I dag ska vi i väg å leka på förmiddagen. Sen blir det nog en liten runda till Coop innan här ska fredagsmysas. :)

Tanken är att det är datenight, men nån mat har vi inte bestämt...

Helgen är ganska oplanerad. Gympa i morron å så skulle Martin hjälpa Susanne att lasta skräp.

Jag hoppas kunna sortera kläder å lägga upp på tradera å stortsäda allt!

Får se vad som hinns med, har hela kylen fulle med jäst också, så lite brödbak kanske skulle passa? :D

Nu ska jag fixa kaffe å gröt åt oss här. :D

Trevlig helg. :)  

 
 
Ingen bild

Lizette

28 januari 2011 09:23

Igår skickade jag iväg 2 stora klädpaket jag hade rensat ut av mina kläder. fick 170 kr st för dom. Helt klart bättre än att slänga grejerna. Jag har öppnat ett traderakonto på banken så man kan följa vad man får in och sedan göra nått extra för dom pengarna när dom har vuxit till sig:) Kom på 2 grejer jag tänkte tipsa dej om... Jag har tidigare läst att du har en köksvåg. PERFEKT! Den behöver du för att väga ditt paket så du vet vad fraktkostnaden blir.(Går att skriva ut portoguide från postens hemsida, lägg alltid till 12 kr för skrymmande) Jag skickar nästan bara med schenker. där man bokar frakten genom tradera. Det är billigare och smidigare. Och då lämnar man in det på närmaste inlämningställe. Jag på matöppet och du säkert på reptil. Enda problemet är att skrivare behövs för att skriva ut orderlappen.
Sen tänkte jag på det med att du får betala en liten avgift på det du säljer. Jag lägger alltid ut mina grejer med utgångspris 3 kr. då är det större chans att få dom sålda och dom stiger snabbare i pris. Och du slipper betala osåltavgift om det inte skulle bli sålt. Oj vad långt det blev. Hoppas du orkar läsa detta=) Lycka till!

Lisa

28 januari 2011 09:40

Åååå tack så hemskt mycket för de tipsen. :D
Då ska jag göra så. :)
Toppen, trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards