Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Lisa - 18 februari 2011 21:47

Så är det. :)

En rejäl middag blev det. Överlag en mycket lyckad sådan. :D

Hamburgare restaurang-style, pommes å aioli å så citronfromage. :D


Recepten å lite tankar kring just den här kvällens meny får ni vänta lite på.

Nu är jag på tok för mätt å på tok för trött. :D

Jag ska dock hålla ut i ett avsnitt PB till, då det är väldigt spännande just nu. :P

Jaaa, även fast vi har sett det innan. :D


Morrondagen bjuder på gympa i vanlig ordning. :D

I övrigt är jag inte helt hundra på vad vi ska hitta på medan Martin agerar flyttkarl. :P

Vi får se helt enkelt. :D


Gonatt på er å trevlig helg!   


Av Lisa - 18 februari 2011 13:43

I dag har tröttheten kommit i fatt mej lite.

Har frusit hela förmiddagen å längtat tillbaka till sängen. :P

Vi sov ända till tjugo i sju i dag. :P Men Leo har som vanligt varit vaken å fått mat två gånger.

Så tröttsamt, då jag faktiskt inte tror att han vaknar av hunger utan snarare av att han ska bajsa å sen känner han att han är hungrig efter det! :S

Nån gång ska natt-bajsandet upphöra å det är väl då vi märker om min terori stämmer. :D


Här fredagsmyser vi som sagt redan. :)

Viggo firar helgen med ett bad medan jag å Leo befinner oss i hallen utanför badrummet på ett täcke. :P

Har varit på Ica å inhandlat lite fredagsgodis å det sista till helgens middagar. :)

I kväll ska det bli hamburgare. Inte samma som sist utan snarare mer som dessa, stora restaurang-burgare liksom. :D Dessan ska serveras med grekiskt lantbröd som ska få lite färg i en stekpanna å hemmafriterade pommes. :)

Till efterrätt ska vi ha citronfromage. :)

På lördag ska Martin hjälpa sin syster att flytta, men om vi hinner ska vi grilla. :P

I den där flytten blir en frysbox över, å ni kan väl gissa var den ska få bo istället? :P


Nu ska jag plocka upp mitt lilla russin ur badet å fortsätta myset. :D

Av Lisa - 18 februari 2011 10:52

  Så sant som det är sagt! :D

Min fantastiska familj ger mej allt jag kan begära i livet!   


I dag kör vi fredagsmys, all in! :D

Hela dagen å inte en minut mindre! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards