Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Kärlek till er! <3

Av Lisa - 19 februari 2011 21:20

Till å börja med vill jag höja mina underbara föräldrar till skyarna, hylla dem för allt de gjort å gör för mej å min familj!   

Om jag ens lyckas göra hälften så mycke för mina pojkar skulle jag va stolt!



Med det sagt kan jag meddela att vi har spenderat så gott som hela dagen hemma hos mamma å pappa.

Jag,Viggo å Leo alltså. :)

Martin har som sagt agerat flyttkarl hela långa dagen.

Jag hade planer på att lämna grabbarna i tryggt förvar hos M å P för att åka till stan å inhandlat lite kalaskläder både till mej å pojkarna, men jag bangade.

Det är väl den enda nackdelen med att åka till föräldrahemmet, att man inte har några som helst krav på sej, tillåts att slappna av å blir då också trött som tusan.

All trötthet kommer liksom i fatt när man är där. På gott å ont.

I vilket fall som helst stannade vi hade en underbar lördag trots saknad efter pappan å maken. :)

Stina var med på plats å mös med oss en stund innan hon skulle till jobbet. :)

   

Det är så härligt å va hos mamma å pappa med Viggo, för hur många timmar å tillfällen han spenderar där så hittar han alltid nått nytt å leka med eller utforska. :D

Varje vrå kan gömma en dold skatt. :)

Ett spel, en leksak eller vad som helst. :)

          


Mobilbilder.


Min fina, fina pappa servade oss alla som alltid å han hade köpt Schweppes till mej å zoo-apor till Viggo å han fyllde på spolarvätska i Stinas bil.

Mamma leker med bägge barnen med omåttlig energi å så lyssnar de bägge på mej å stöttar oss i allt å vad vi än behöver hjälp eller råd i så finns de där!

Å så fick jag en peng, en peng att spedera på vad jag vill så länge det bara var till mej själv.   

Som sagt, de förtjänar mer än en hyllning!


Tröttheten består här, å jag ska snart sova.

Mycket mer sammanhängade får jag inte ens i hop nu.

Men ni har förstått poängen för dagen va? :D

Om inte vill jag bara meddela att mina föräldrar är bäst!   

   



 
 
Ingen bild

Annika Haptén

20 februari 2011 10:51

det är skoj att glida in o läsa på din blogg då och då och se hur du har det nu och minnas hur du hade det när vi var små, hälsa familjen så mkt!! kram a

Lisa

20 februari 2011 11:40

Kul att du tycker det. :)
Ska jag göra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards