Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Leo sover! :D

Av Lisa - 23 februari 2011 21:52

Om någon missat det i dagens tidigare inlägg så har Leo sovit hela natten i natt.

Från sju till sex med en matning vid halv tio. :D

Tredje natten i rad som han sover så bra. :)

I går natt åt han förvisso vid två, men han sov oavbrutet både för å efter. :)

Han har slutat bajsa å får gröt senare på kvällarna.

Gissar att det är bidragande orsaker. :)

Jag är nästan lite chockad, Viggo har nog aldrig sovit en hel natt, inte i sin egen säng i allafall. :)


Nått som är nästan ännu mer imponerande än sovandet i sej är att han somnar sej själv. :)

Han har ju ätit sej till sömns tidigare, men nu är han ju mätt av gröten å vill inte ta flaskan även om vi erbjuder en liten påfyllning innan det är dags å sova.

Så nu har jag två kvällar i rad, pussat honom gonatt å gått ur rummet.

Då har han jollrat ett par minuter å sen har det blivit tyst. :)

Så ruskigt simpelt. :D

Det är samma sak på dagtid(med vissa undantag. :P som i dag när det var pip å gnyl-party ett tag. :D), han har hittat sina sovrutiner så det är bara till å lägga honom i vagnen å gå ut ur rummet.

Upplever det nästan som att jag stör om jag stannar. :)

Härligt att det funkar så bra. :D

Det ger mej lite mer egentid med Viggo också när jag slipper lägga en massa tid på å somna Leo.

Så jag är mer än happy. :D


I dag gav jag Leo majs. 

Det gick inte jättelätt, men smidigare än med potatisen så förhoppningsvis är vi på rätt spår även där. :)

Vi ska till bvc i morron på föräldragruppen, å efter det ska Leo vägas.

Jag gissar på en rejäl ökning. :)

Får hela tiden höra att han är så knubbig å blivit så stor.

Å ja, han är en rejäl pojke, större än alla bebisarn vi ska träffa i morron. :D

Ska bli spännande å se siffrorna svart på vitt. :)


Nu ska jag sova, hela natten förhoppningsvis. :D

   Syskonkärlek.    

Mina busungar. :)

 
 
Ingen bild

Angelica

23 februari 2011 22:22

det är säkert ersättningen som ger leo extra hull. men hur sött är inte det då :) finns ingen finare än knubbisar ;) Båda mina barn va då verkligen inga småttingar som bebisar, men nu har båda två smalnat av rejält. Jag tycker iaf det är toksött med små rultisar! Grattis till Viggo föressten :D

Lisa

24 februari 2011 08:46

Så är det säkert! :)
Viggo tackar. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards