Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Ska jag skratta eller gråta..? :D

Av Lisa - 8 mars 2011 11:43

Fick som sagt mitt nya VISA-kort i går. :D

Inga hold up:s utan så snabbt som det gick, å det är jag så lättad över.

Aktiverade kortet i går kväll.

I förmiddags körde jag glad i hågen till Coop för å inhandla lite smått i mat väg.

Kommer till snabb-utcheckskassan, sätter i mitt kort, slår koden.

Vad händer?

Koden är fel...?!

Försöker igen, men nä, det är nått galet igen.

Går till den bemannade kassa å får singera mej ut.

Kör hem å kollar pappren som kom med kortet,om jag missuppfattat henne jag pratade med i torsdags å fått en ny kod..?

Hon sa nämligen att det skulle skickas ett ersättningskort med samma kod som det gamla kortet.

Å det är vad jag kan utläsa i papprena med.

Ringer banken.

Första beskedet blir att vi måste spärra kortet å beställa ett helt nytt å alltså va utan kort igen.

Sen kollar hon jag pratar med å ser att jag fått ett helt nytt kort, alltså inget ersättningskort med samma kod å koden ska komma med posten i dag.

Så jag hoppas verkligen att detta är sista kapitlet i den här följetången. :P


Annars går dagen ganska trögt.

Har migrän-känningar, huvudvärk, ont i nacken å ett dovt illamående.

Har tagit en tablett å hoppas kunna håll det i schack...

Solen strålar å vi ska gå till lekplatsen när Leo ska sova sen. :)

Solglasögonen ska dammas av, för att stå kisa, det gynnar verkligen inte migän det.. :D


Först är det dags för lite lunch. :D


Har bestämt mej för GI-start på allvar nästa vecka.

Nu j*vlar, har jag ett par dagar på mej att hämta hem mina böcker också, som varit utlånade i ett år nu...!

No more ursäkter! Jag är taggad!


Spretigt inlägg om allt å inget. :D

Be back i kväll, som alltid. :)



Nu vill jag ha vår!

 

 
 
Ingen bild

Sandra K

8 mars 2011 12:11

Vi bestämde oss också för GI from måndag! Vad bra. Då kan vi ju hålla koll på varandra! =)

Lisa

8 mars 2011 12:40

Kul. :) Ska ni jobba på "frihand" eller har ni nån bok? :)

 
Ingen bild

Sandra.K

8 mars 2011 18:31

Vi har några böcker om Lchf. En av dem har veckomenyer för 7 veckor så vi borde väl hitta något som funkar. Finns ju massor på nätet också. Annars kan vi ju byta recept och köra typ varannan vecka. Eller det kanske blir för engagerat? =) Linda var ju också sugen på att sätta fart med något. Kanske kan få med henne också på ett hörn..

Lisa

8 mars 2011 20:05

Jag är on, men det vet du ju nu. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards