Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Vår-söndag. :)

Av Lisa - 20 mars 2011 21:31

Lite off med bloggandet under kvällen här.

Eller ja, helgerna blir det inte så mycket alls av den varan. :)

En liten snabb sammanfattning ska jag försöka få i hop innan jag stupar i säng denna söndagskväll. :)


Vi har som sagt haft en hemmadag med en massa plock å fix å ännu mer mys å lek.

På förmidddagen sattes det äntligen upp en lampa i vårt vardagsrum.

Vi är inne på vårt tredje år här i huset, å det rummet har varit taklamps-löst hela tiden.

Jag är en såndär som hatar när det är mörkt å som helst har tre lampor för mycket tända så det var verkligen inte en dag för sent. :D

  Lilla familjen.   


På eftermiddagen kom våren på allvar, strålande sol å klarblå himmel. :)

När Leo sov gick vi till lekplatsen. :)

  Vi var där både länge å väl å alla njöt i fulla drag. :)

Nä vi kom hem stannade vi kvar i trädgården, Leo vaknade å fick gunga. :)

  (ignorera allt utom Leo på denna bilden.. :P)


Håkan kom å åt med oss. Småstarka biffar å sötpotatis/mangosallad med    limesås. :)

Mycket lyckad mat, men mindre matro.

Leo var trött å Viggo ville leka. :)

 

  


Klockan sju mötte jag upp Sandra för en härlig kvällspromenad.

Tre promenader denna veckan, hoppas på minst lika många nästa vecka med. :)

Den här första GI-veckan har verkligen gått över förväntan.

Visst, jag åt glass i går å chokladmousse i fredags, men överlag har det då banne mej inte fuskats. Ingen pasta, ris eller potatis å inget vitt bröd eller kakor! :D

I morron är det dags för sanningens minut, vägning å mätning.

Hoppas på resultat såklart, men allvarligt talat så är jag grymt nöjd även utan.

För såhär pigg som jag varit denna veckan minns jag inte när jag var sist. :)

Låter kanske överdrivet, men det är helt sant.

Har så mycket energi, vilket är helt underbart!


I morron hoppas jag vi kan ta vagn+ståbräda upp till ÖF.

Dels för motionens skull, men mest för att Leo ska få sova klart.

Hoppas han kan hålla sej vaken på hemvägen bara, det är ju slut vid halv tolv å för att hålla fast vid rutinerna så ska han inte sova förrän vid ett. :)

Vi ska testa å se i allafall.

Jag  kan ju ta stora vagen med, men har en känsla av att den stora sonen mycket väl skulle kunna somna på hemvägen i den, så jag provar med vagn+ståbräda i morron som sagt. :)


Nu ska jag krypa till kojs.

Natti natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards