Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Lisa - 25 mars 2011 17:52

Kräksjuka.

Tre av fyra i familjen drabbade, hittills.

Leo började klockan två.

Två timmar senare, klockan fyra var det Viggo.

Å nu yttligare två timmar senare var det min tur.

Hoppas, hoppas Martin klarar sej(han har ungått att smittats alla tidigare gånger som jag har haft det..) å att barnen piggar på sej.

Det är så hemskt å se.

Bägge två sover, så ynkliga å dåliga. :(


Det var det fredagsmyset. :S

Fy...!


Av Lisa - 25 mars 2011 06:47

Barnen steg upp med sin far även denna veckans sista arbetsdag.

Martin körde hemifrån innan sex så det var en tidig uppstingning.


Men vad gör det?


Det är ljust ute å himlen är redan blå. :)

Viggo har redan frågat om vi inte ska köra till skogen snart å kaffet var klart när jag steg upp. :D

Leo skrattar å jag känner mej väldigt pigg! :)

Det är fredag å livet är härligt!

Å vet ni?

Nu ÄR det vår! :)


 

Undrar om man hinner köpa blommor i helgen...? :D

Å jord å fröer å några krukor...? :)

Hoppas timmarna räcker till allt det där jag vill göra å helst till lite till.

Har faktiskt inget större planerat utan det kommer bli en spontan helg.

Gympa i morron å lämna kläder till bytaredagen på söndagmorron å kanske får vi nytt garagetak, annars är helgen ett oskrivet blad än så länge.:)


Martin är hemma med å oss å det är det som är huvudsaken! Jag må va ledig jämt, men helgerna är ändå speciellt mysiga. :D


Så, trevlig helg på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards