Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Vilken dag!

Av Lisa - 30 mars 2011 21:23

Alltså helt ärligt.

Vilken skitdag vi har haft.

Bara gnäll, matvägran å onda cirklar.

Men nu har jag gnällt färdigt för i dag.

Så vi släpper helt enkelt det ämnet å fokuserar på det positiva istället. :D


Som det faktum att jag har varit ute å promenerat i en å en halv timme i kväll. :D

Med Sandra å Linda i dag.

Jag ska ärligt erkänna att jag stod å stampade i hallen å ville nästan kasta mej hemifrån i kväll.

Vissa dagar behöver även jag egentid, tro det eller ej. :D


Bloggen blir bortpiroriterad sånna här promenadkvällar, men det kan ni ta va? :)


En annan mycket positiv sak är att Stina kommer i morron. :)

Alltid trevligt. :)


I morron har jag även bestämt att mata Leo var tredje timme å inte bry mej om att vi ska äta tillsammans, då det gör mer skada en nytta om Leo inte vill äta.

Ett annat beslut jag tagit angående maten är att inte vänta in Martin utan alltid äta mellan fyra å halv fem oavsett närMartin kommer hem.

Får försöka laga mat som går fort, eller som sköter sej självt...

Kanske sulle va på sin plats med en lergryta.. ?:P


Vi måste leta oss ut i morron också.

Trotsa tröttheten å orka även om det innebär pip å gnäll efter en kvart.


Lite flumm å stolpar som är viktiga för att livet ska fungera så här på kvällskvisten får bli allt för mej för denna dagen.

Jag har så, så många inlägg i huvudet, men så lite tid till detta just nu.

Men förhoppningsvis kommer min ork tillbaka i det närmsta å då jäklar. :D


Nu: dusch sen säng, same old, same old. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards