Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Å så blev det kväll igen.

Av Lisa - 6 april 2011 21:08

Vilken lång dag det här blev..? :)

Känns som att det har hänt hur mycket som helst även fast vi egentligen bara har besökt ÖF å sen varit hemma. :D

Har tagit sånna fina bilder på barnen i dag, på när de leker med varann å när världens stoltaste storebror matar lillbrosan med välling, men jag hittar inte sladden till kameran!!! Gaaaah, vad trött jag blir.

Hoppas den dyker upp i morron, eller att den bara ligger längre in i lådan än vad jag letade. :P


Jag tog mej faktiskt i kragen å masade mej på Step up i kväll.

Det var lite kaos när jag  skulle sticka, men jag kom i väg å var så himla nöjd att jag kommit i håg å ta med mitt svettband(nä, jag ser verkligen inte klok ut, men jag slipper få svett i ögonen, ok? :)).

När jag ska ta på mej detta i omklädningsrummet upptäcker jag att jag däremot glömt ta på mina linser å sitter där i glasögon. :S

Visst, man kan såklart träna i glasögon, det är ju många som gör det, men när man har alternativ är det ändå ruskigt opraktiskt...

Det fick ju gå ändå, å när passet väl drog i gång kan jag lova att just glasögonen var mitt minsta problem!

J*vlar så svårt det var!

Tror inte jag fick till en ynka felfri serie ens.

Jag må va lite gnällig, men det är inte lika kul när det är för svårt.

Hoppas det lossnar nästa vecka, för jag tänker trots allt inte ge mej. :D


I eftermiddags bestämdes det att vi ska till Barnens lekland i Karlskrona med Malin å Casper i morron. :)

Har aldrig varit där så det ska bli spännande. :)

Jag hoppas lite i smyg att vi ska hinna med ett stopp på MAX på hemvägen eller så.

De har ju GI-burgare å allt. :)

Men vi får se, har ingen aning om hur länge barnen(å vi som ska föreställa vuxna :P) orkar leka.

Dock har jag fått för mej att leklandet ligger i samma del av stan som både MAX å Blomsterlandet, men vi får se som sagt. :)


Ja, det var mitt kvällsbabbel det. :)

Vettigare än så blir det inte i kväll.

Ögonen går i kors så i kväll blir det INGET Big brother utan jag ska krypa ner redan nu..! :)

Gonatt!



ÄLSKADE UNGAR!!!   

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards