Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Lisa - 13 april 2011 21:30

I tidigare kataloger har HOME-avdelningen av H&M inte alls imponerat på mej.

Denna vår är det dock annorlunda. Har hittat en hel massa fint. :)


Till badrummet.

     

Badrumsmatta å handdukar. :)


Å så till gillestugan(tvrummet som vi glömmer- städa å/eller inreda snyggt)

   

Kuddfodral(å innerkuddar, men hur kul är det på bild? :))




Av Lisa - 13 april 2011 20:43

Ända sen i måndags har jag känt mej deppig å tom utan att förstå varför.

I dag, när samma känslor infann sej för tredje dagen i rad slog det mej.

Anledningen stavas p-m-s.

Att det alltid ska ta så lång tid å fatta, samma sak varje månad.

Inte för att det spelar så stor roll, känner mej lika nere å värdelös ändå, men det är lite lättare att hantera känslorna när man kommit till insikten.

Det förklarar även olusten inför GI å att det ersatts med tröstätande..

Att man ska va så svag för hormoner..!

Undrar om man kan lindra de psykiska symtomen på nått vis så man slipper känna sej som ett uselt vrak varje gång..?


Nog om det,

men om nån har nån universal lösning på mitt problem är jag tacksam. :)


Jag har för att va ärlig haft en riktig skitdag.

Sur å retlig, men kämpat på...!

Det har dock inte gått nått vidare bra för mej. :P


Viggo lyckades med bedriften att låsa in sej på toaå spola ner så gott som en hel rulle papper innan han öppnade å släppte in mej.

Han kommer liksom ut så han blir inte inlåst i den bemärkelsen, men jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga att man inte får låsa dörrar om sej?

Å roligare kan man ju ha än å rensa stopp i toastolen...

Jag lyckades dock med hjälp av nån slags rensningsfjäder vi hade hemma. :D

Nått har jag alltså lyckats med i denna skräpdag. :)


Flydde hemifrån lite i kväll å gick på Blingo-party med Anna. :)

Vi gick dit å hem, men fikade där så jag ska inte skryta.

Ett välbehövligt break blev det, även fast jag hade allt annat än råd att köpa några kläder.


Nä.

Då var det duschdags.

Roligare än så här blir jag inte i dag.

Hej på er!

Av Lisa - 13 april 2011 08:14

Vi steg upp vid sex även denna morron, även Viggo i dag.

Leo sover redan igen(perfekt, eftersom vi har tid å passa. :D) å jag å Viggo myser loss lite i sängen. :)

Han ser på Bernad å Bianca medan jag kollar datorn. :)

Det skrället(alltså min mini-acer) hade hängt se i går i Windows avslutas-läget å jag fick plocka bort batteriet helt för att komma väck därifrån...!

Hoppas verkligen inte den håller på å går sönder, för nån dyr reparation eller en ny dator det har jag verkligen inte pengar till just nu..

Å så kan jag ju knappt överleva utan den som ni vet. :)  



Vi ska till ÖF vid halv tio, men har inga övriga planer för denna dag.

Är fortfarande i valet å kvalet om ag ska gå till doktorn med Leo's andning eller ej..?!

Viggo är också lite hostig tycker jag, så det kanske inte är så farligt..?

Tror ju inte de gör nått åt det heller precis.

Ska avvakta denna dagen också, å är det inte bättre i morron ringer jag!

Svårt det där, det hade varit skillnad om man kände att man hade en egen, bra läkare att kontakta..

Men han är ju som sagt inte påverkade av flåset, utan precis som vanligt. :D

Han sover bättre å bättre med nu igen, i natt åt han halv elva å sov sen ända till fyra. :)

Snart så sover han nog ända till sex, eller tror ni inte det? :)


Man vågar väl knappast skriva det, men Viggo sover också jättebra nu vilket underbart! :)


Nä, nu blir det lite skärm-shopping(internets motsvarighet till fönstershopping. :))   innan det är dags å åka. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards