Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Lisa - 26 april 2011 20:06

Jahapp.

Genomförkyld å lomhörd.

Matt å trött å måttligt road av av att jag också blivit dålig.

Visst, hellre jag än barnen, men jag tycker det var inte länge sen jag var förkyld.

Viggo har varit ganska dålig i dag, hostig å snorig å trött(men vattkoppor har han nog inte...)

Han var så trött i kväll att han däckade medan Martin läste för honom,å det säger en hel del!

Det får bli DH sen sängen, här händer det inte mycket mer.

Jag hade förvisso planer på å visa en massa bilder å skriva mer, men antigen är det bloggplatsen eller mer troligt, mitt vrak till dator som inte vill samarbeta så det får va!








Av Lisa - 26 april 2011 15:18

Om en månad ungefär firar vi vår allra första bröllopsdag å i samma veva firar vi sju år tillsammans!

Vad hände med alla de månaderna å åren? :)

 

Världens bästa man har jag fått tag på i allafall, det är jag helt säker på!  

Älskar dej Martin!

Nu å alltid!

Av Lisa - 26 april 2011 09:01

Somnade innan tio i går kväll. :D

Största delen av familjen vaknade, pigga å utvilade vid halv sex. :)

Har matat Leo en gång vid halv fyra å Viggo hade nån skrik-attack vid elva, men som sagt, jag känner mej ändå pigg å glad. :)

Leo han sov en timme längre än oss andra han å var också pigg å glad. :)


Viggo är fortfarande ganska sliten, snorig å dan men inga nya prickar eller nån feber.

Men han är ändå vid gott mod å vilar lite framför Shrek nu. :P

Svårt det där, men nu stannar vi hemma i dag å i morron så förkylningen får chansen å bli bättre ändå.


Solen skiner så när det blivit lite mer uppvärmt ute ska vi leta oss utåt. :)

Härligt med vårväder som håller i sej. :)


Leo han har lagt sej till med världens sötaste min, han rynkar på näsan. :D

Har försökt fota honom nu på morronen, men nån bild på detta har jag inte lyckats få än... :)

Jag ska fortsätta försöka. :D


Nu ska jag klicka hem en solhatt i grönt(enligt unge herrns önskemål :)) till Viggo, så han kan byta ut den där mössan som flugskydd. :D


Ha en bra tisdag allihopa, det tänker vi ha! :)


Som en liten parentes kan jag meddela att jag har separationsångest angående

i vägskickandet av min dator... :)

På riktigt, så är jag lite kär i den, å det var kärlek vid första ögonkastet.

Har trånat å längtat sen jag såg den på onoff för två år sedan. :D

Jag behöver ju den för å blogga med, det kommer inte kännas samma att använda min telefon eller Martins dator.

Hur störd får man va?

Ha sånna bekymmer över en dator..?! :)

Hoppas den kommer hem fort i bättre skick.

Har sparat ner mina bilder på externa hårddisken.

Bara alla andra moment kvar innan det där i vägskickandet blir verklighet! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards