Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Lisa - 13 maj 2011 10:05

Testade å göra ett kollage med photoscape med bilder från Djurparks-besöket.

Tycker det blev helt okej för att vara första gången..

När jag får tid ska jag nog kunna lära mej det ganska fort. :D

Tycker det blir så mycket snyggare med kollage i stället för en massa  bilder i rad. :D 

Hoppas att detta ska bidra till att jag känner mej lite mer stolt över bloggens utseende nu. :)

Av Lisa - 13 maj 2011 08:34

Snart slut på ännu en vecka.

En vecka där min minsting blev hela åtta månader å min stora son fick vattkoppor.

Jag trodde det skulle bli en tuff å osocial vecka men så blev inte fallet. :)

Viggo har fortfarande inte varit speciellt påverkad av de där prickarna.

I går kväll vaknade han å kilade sej, men somnade om å sov hela natten. :D

Leo han fortsätter i samma anda hon å sover nätterna igenom. :)

I dag var det dock uppstigning klockan sex, men vad gör det? :D


Förmiddagen blir lugn här i dag.

Vi ska bara plocka å fixa, tvätta å greja lite å leka såklart.

När Martin kommer hem ska vi lasta in oss i bilen å köra till Högadal. :D

Viggo är ruskigt laddad inför detta för familjen Nilsson har FISKAR. :D

Å ovanpå det är det ju fredag å då får man äta godis. :)

Jag ska ta med cheesecaken jag bakade härom dagen, trevligt att den kommer till nytta. :)

Är den god får ni receptet i helgen, å förhoppningsvis bilder på skapelsen också. :D


Nu ska jag spana runt lite, innan det är dags å göra nytta. :D

Trevlig fredag!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards